• MAMMSY

Scrapträsket 2

Cia o krabaten skrev 2006-08-09 21:04:47 följande:
    Haha är det SÅ ni har löst det!Eller kanske ni bara öppnar fönstret och hör ljudet ända hem!
    Ja jag gör faktist det
  • MAMMSY

Snygg Pyret! Det e kul när man gör skissen till "sin egen" å det har du lyckats med!

• MAMMSY

Fnyz: Ska hon bara ta in från Sverige eller kan hon tänka sig utlandet?

• MAMMSY

Nu gnäller sambon på att jag hade lovat å diskaFundersam Komma med sånna pettitesser när jag ScrapparOskyldig

• MAMMSY

Nu ska jag med lägga mig å muttra lite på min andra LO som inte blev som jag ville *mutter mutter morr*
    Sov Gott!

• MAMMSY
    Cino skrev 2006-08-10 09:16:32 följande:
    Go morron! Har just kommit på att jag ska göra Grattis kort till mina kompisar som fått barn Har ni några tips var jag kan hitta fina stämplar på både pojk- och flickbebisar? Förresten vad använder man för färg till dem? Några andra tillbehör?Prägligsbord med fina schabloner och bokstäver?Färdigvikta kort och andra papper att dekorera med (kanske man kan välja dessa från scrapsidorna?)Andra tips? Någon som har bilder att visa?
    Jag har gjort en del bebiskort med hänglar å stänglar stämplar, finns i mitt galleri under kort om du vill kika
  • MAMMSY
    Jica skrev 2006-08-10 10:06:48 följande:
    Jag känner mig verkligen som en frågvis tanta men det är så mycket enklare att fråga er proffs här inne än att leta efter infon själv...Qk-die....är det någon form av utstansare i metall eller? behöver man något verktyg då för att kunna använda den? är det isåfall en för alla sådana eller finns det olika? Guuuu vilken djungel det är....men är just nu såååå intresserad av att beställa men måste veta vad jag ska ha och behöver först
    Själva dien e som en insatts som du sätter i en QK tång. Dom e ganska dyra själva tängerna går på en 800-900. Titta in på scrapfun.se istället hon säljer färdigutstansat å hon har hur mycket som helst
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-10 10:29:43 följande:
    jaa nu kom mitt paket från scrapkammaren
    Huuuuuuuuuuuuuur tidigt får inte du posten!!! Här är man lycklig om den kommer innan 13.00!
  • MAMMSY
    ezzy skrev 2006-08-10 15:13:47 följande:
    Är det någon som vet om man kan ha vanliga vattenfärger på dessa syrafria papper och dekorera enfärgade papper med vattenfärg, typ svampa?
    vanlig vattenfärg i låda är inte syrafri...
Svar på tråden Scrapträsket 2