• MAMMSY

Scrapträsket 2

huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imorn är det LÖRDAAAAAAG!!!! MÄSSDAGSPenga munRäcka ut tunganSkrattandeGlad
    Hihi vad det ska shoppasd å vad kul det ska bli å få se er andra som ska dit!!
    HiHi ni känner igen mig, det är jag som har Bazzilblomman i håret
    Å jag har faktist scrappat!!! *Glad* fast jag kan inte vis a för det e ju till swe. tävlingen men ändå!!!!
  • MAMMSY

Nej det tycker jag inte ( har bara vart på en mässa innan)
    Däremot brukar det finnas en del specialerbjudanden, förra mässan var det silent settern å skärmaskiner som såldes lite billigare

• MAMMSY
    skrutthumlan2 skrev 2006-09-01 15:16:47 följande:
    vad är chipbord egentligen?Pyret78- hmmm kanske ska gå på den mässan då...
    Chpibord betyder väl kartong tror jag.. Det e liksom lite tjockar bokstäver iallafall, jag har det på rätt många av mina LO:s om du vill kika annars finns det en artikel om det på swescrap bloggen oxå
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2006-09-01 15:32:01 följande:
    MAMMSY skrev 2006-09-01 14:44:16 följande: huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imorn är det LÖRDAAAAAAG!!!! MÄSSDAGSHihi vad det ska shoppasd å vad kul det ska bli å få se er andra som ska dit!!HiHi ni känner igen mig, det är jag som har Bazzilblomman i håret Å jag har faktist scrappat!!! *Glad* fast jag kan inte vis a för det e ju till swe. tävlingen men ändå!!!! Ja, å mig känner ni igen, eftersom jag är den tjocka! Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MAMMSY

Har äntligen förstått innebörden av shop till you drop!!!!
    Helt slut efter mässan å alla super fynd jag har gjort!!! Jättekul att se alla scrap"kländisar" IRL oxå

• MAMMSY

Lägger in mitt bidrag till sommartävlingen här jag med E så nyfiken på er andras JohannaPanna å Mystjejen jättefina LO:s!!!!!

• MAMMSY
    Marajjah skrev 2006-09-03 21:16:50 följande:
    Här... den förra hade jag sparat i ett för stort format... Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Fiiiiiin
  • MAMMSY

Godmorgon
    Är helt slut efter mitt nattscrappande
    Resultatet finns i galleriet, risa å rosa gärna!!! (den är gjord efter scrappiz-skissen)

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande:
    ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag.
    Tänker du på när man lägger grejerna i olika lager med 3-d kuddar
    iså fall såg vi en del sånna på mässan bla annat Åsas /badankas) underbart snygga alster!! *Dreggel* men det är svårt att se såna saker när man fotar av LO:sarna tyvär..
  • MAMMSY
    2xA skrev 2006-09-04 13:39:16 följande:
    Kan nån lägga in adressen till SWE sidan? Sitter på jobbet och har inte lagt den i mina favoriter. Namnet är ju HEEELT hopplöst att lära sig. Fattar inte varför det måste heta så...det går ju inte att komma ihåg
    HiHi gör som jag lägg under favoriter så slipper man hålla reda på alla namn
    Nån som vet vilken fluid chalk som blir blå turkos???
  • MAMMSY

Nämen där var ju min!!!! *GLAD* Tack Johanna jag heter ju Malin.d på scrappiz, det var redan taget här.. jag gillar ju inte ens mitt nick här
    öhh jooo jag hittade ju inte allt jag behövde på mässan så en liten beställning blir det nog

• MAMMSY
    Johannapanna skrev 2006-09-04 18:43:51 följande:
    Varifrån tror du? Sambeställa?
    HiHi ja ska bara hitta det stället som har mest av det jag behöver
  • MAMMSY
    Loppan79 skrev 2006-09-05 08:43:11 följande:
    Grattis Mammsy. Såg att din fina lo finns på swescraps förstasida
    Tack

Inte tipsa om en ny mässa jag blir så fattig!!!!Penga munSkrikandesSkrattande
Svar på tråden Scrapträsket 2