• MAMMSY

Scrapträsket 2

Hmn... konstigt att vissa bara ser..

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-03 22:13:12 följande:
    Se vadå?
    klicka på länken ovan eller gå bak ett steg i tråden å kolla om du kan se lO:N som jag hittade på lifetime.. tror du skulle gilla den!
  • MAMMSY

tr3z å det som kommer komma chipboard bokstäver med glitter nu låter som nått för dig då!

• MAMMSY

Vill ha pappershjälp i mitt galleri finns en bild på Julia som heter hålla handen vill scrappa den å vill ta upp hennes mönstrade klännig.. nån som vet nått papper som skulle passa?

• MAMMSY

Vill oxå ha Annika, vart har du beställt allt detta underbara????

• MAMMSY
    tr3z skrev 2006-08-03 22:25:46 följande:
    nä, jag måste sova, det har varit en alldeles för händelserik dag för mig idag! (drömde fressten om scrapträsket i natt, liiiite jobbigt!! )
    haha har jag oxå gjort!
  • MAMMSY

Nu måste jag sova... Blää det e mycket roligare att prata med er!

• MAMMSY

Å medans jag sover kan ni hjälpa mig att hitta papper till det här fotot

• MAMMSY
    malla73 skrev 2006-08-04 02:03:50 följande:
    Hej på er alla! Här är en nybörjare som brukar kolla in vad ni scrappar och era tips, men jag har nog aldrig skrivit förut. Var bara tvungen att lägga mig i pappersletandet. MAMMSY: tror jag har hittat ett papper för dig (svårt att se riktigt hur dotterns klänning ser ut). Köpte själv det här pappret för ett tag sedan kickispyssel.vstore.ca/product_info.php/cPath....
    Tack Det blir det det passar ju perfekt!!! Å tack för alla andra tips puss på er sötisar!
Svar på tråden Scrapträsket 2