• MAMMSY

Scrapträsket 2

Lilla Lila skrev 2006-08-10 18:33:45 följande:
    Hej! Lite ot kanske men snälla jag behöver hjälp, jag har hjärnsläpp!!!Jag håller på o gör ett kort som jag ska ge på lördag till ett brudpar, men vad katten skriver jag på det??Jag vill att det ska stå något på framsidag typ till brudparet.... och på ena sidan en dikt och på treedje sidan ska våra namn stå.Någon ska har ett förslag???
    Med alla lyckönskningar
    Till Brudparet
    Grattis
    Lycka till
    För evigt
    Det var några...
  • MAMMSY
    scrapgodis75 skrev 2006-08-11 09:24:52 följande:
    Göteborgs mässan!Vilka kommer?
    Kolla in hos Skumpis där finns en blogg om vilka som ska på mässan
  • MAMMSY
    emma2006 skrev 2006-08-11 11:29:02 följande:
    Hej!Jag har en liten fråga. Kan man använda akrylfärg på rubber stamps istället för dynor? Hittills har jag bara använt akrylfärg till mina foam stamps.
    har för mig att man inte ska använda akryl på vanliga stämplar, färgen fastnar i alla skrymmslen å vrår...
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-11 11:38:08 följande:
    Scrapskadad!!! Står och provar kläder till ett bröllop och tycker det fattas en Bazzill-blomma på kjolen Funderar på om man kan chalka en vit blomma till samma turkosa färg som finns på linne och skor och sen sy fast på kjolen
    Jag har satt fast två bazzilblommor på mina öppna högklackade skor Skrattande det blev jättesnyggt å alla frågade vart jag hade köpt skorna
  • MAMMSY
    Johannapanna skrev 2006-08-11 15:48:47 följande:
    Ajaj, ja det var synd! Kanske nästa gång!
    Jag har svarat i din GB
  • MAMMSY

Idag har jag utmanat skumpis Jag har plockat ihop ett paket Med mönstrade Papper å dekos som känns väldigt "Malinaktiga" å Skumpis har gjort likadant å så ska vi lifta en LO av den andre där vi använder det vi fick i paketet Hur kul som helst! Vill börja med en gång!! Så himla typiskt att Sambon e borta precis hela dagen då!!!!

• MAMMSY
    boboo skrev 2006-08-11 18:47:13 följande:
    MAMMSY skrev 2006-08-11 17:37:19 följande: Idag har jag utmanat skumpis Jag har plockat ihop ett paket Med mönstrade Papper å dekos som känns väldigt "Malinaktiga" å Skumpis har gjort likadant å så ska vi lifta en LO av den andre där vi använder det vi fick i paketet Hur kul som helst! Vill börja med en gång!! Så himla typiskt att Sambon e borta precis hela dagen då!!!!Vad roligt det låter Man får kanske testa det nån gång.
    Ja det är verkligen en utmnaing sitter här å funderar på hur jag ska få ihop det med alla mina skumpispapper
  • MAMMSY
    Peggy O skrev 2006-08-11 19:34:26 följande:
    Akut hjälp?Har varit på svärfars begravning idag och nu lovat att sätta ihop ett litet minnesalbum. De man får från begravningsbyrån är ju urbotligt tråkiga.Det kommer bara vara ett par sidor, ni vet, med dödsannons, foton från begravningen och alla hälsningar och så där.Men VAD skall jag ha som pärm?Måste ju vara något som håller. Och det känns onödigt att köpa hela album bara för några få sidor.I den man får från beg. byrån sitter papprena i en tunn pärm med sammet på utsidan.
    Kan du inte använda den då? Annars kan du ju ta en kartongskiva eller hårdare papp å antingen klä i papp eller tyg..
  • MAMMSY

Det finns ju ställen som gör spiral inbindnigar eller så kan du ju göra en ring pärm om du har en håltagare.. Kolla in på scrappiz där finns (under artiklar) lite info om hur man kan göra Lycka till!

• MAMMSY

Nu Är jag färdig med min å Skumpis Utmaning Var ju tvungen å fota direkt så ljuset e inte det bästa.. Resultatet finns i gallerietGlad

Svar på tråden Scrapträsket 2