• MAMMSY

Scrapträsket 2

Vad tråkigt att vissa haft strulmed pixaco mina foton blev kanonsnygga allihopa jag fick vänta ungefär 1 vecka innan mina kom å dom drog inte pengarna från mitt kort förens efter jag hade fått bilderna, eftersom man hade möjlighet att reklamera om man inte var nöjd.. Kan väl tänka mig att dom har mycket å göra nu iochmed deras sommarerbjudande med 50 kort gratis, vi har ju nämt det här i tråden (å ja ni vet ju hur det gick med retrostansen och så finns det ju en tråd om det på scrappiz oxå.. Hoppas det ordnar sig för er som hade strul iallafall

• MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-18 08:42:19 följande:
    BV: Jättevackert dopinbjudningskort!!Mammsy: Var ställer man in så att man får länk till sitt scrappizgalleri när man skriver inlägg??
    Har svarat i din GB med länk om hur man gör Glad
  • MAMMSY
    dramaqueen skrev 2006-08-18 11:58:25 följande:
    Jag är sugen på att göra en "bilder månad 1" sida till min tös. Det finns ju så mkt bilder från första tiden Funderar på att klippa fyrkanter och sätta över en hel sida. Kan ju kanske bli lite snyggt ... *funderar* Nu är hösten här! Vi kan andas igen!
    Ja det e så snyggtRäcka ut tungan
    Annika har gjort ungefär så på en av sina LO:s.. kika in hos henne (Annika5064)
  • MAMMSY
    Johannapanna skrev 2006-08-18 14:53:33 följande:
    Tänkte ge mej på color-blocking. Nån som har lite tips och inspiration att dela med sej av?
    Vad är color-blocking? .-)
  • MAMMSY
    Cino skrev 2006-08-20 09:42:33 följande:
    Någon som har tips på vilka teckensnitt/fonter ni använder till era LO:sar?? Ser massor fina när jag surfar runt hos er, men man får ju leta ihjäl sig på nätet
    Titta in på Dafont.com finns massa kul!
  • MAMMSY

Finns en så kul tråds på scrappiz där man boostar sin bästa LO å berättar varför man är så nöjd med JUST den LO:n.. Snor det rakt av Vilken tycker ni e eran bästa LO? Berätta å ni som har Plus klitra in å visa!! ( Malin med scrapblockFundersam)

• MAMMSY
    Cino skrev 2006-08-20 11:55:59 följande:
    Tack för tipsen! Hur gör jag för att installera det jag laddat hem då??? *frågvis*
    Gå in på kontrollpanelen under "Din dator" leta upp "Teceknsnitt" dra den mappen till skrivbordet öppna teckensnittet du laddat hem å dra sen det till teckensnittsmappen Instalerat å klart hoppas du fattade!
  • MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-20 12:35:24 följande:
    MAMMSY skrev 2006-08-20 11:20:38 följande: Finns en så kul tråds på scrappiz där man boostar sin bästa LO å berättar varför man är så nöjd med JUST den LO:n.. Snor det rakt av Vilken tycker ni e eran bästa LO? Berätta å ni som har Plus klitra in å visa!! ( Malin med scrapblock) Den här är jag SUPERNÖJD med! Har visserligen liftat/kopierat den, men blev såå nöjd med resultatet; älskar bilden på Joel och är extra glad över att jag tryckte ut den på Bazzill...Den var pillig att göra;varje liten detalj är chalkad, men sådan är min stil; gör ju inga LO:s på en kvart direkt!Annika
    Förstår att du e nöjd med den! En av mina favoriter den e bara så Läcker!!!
  • MAMMSY

Det varierar lite vilka jag bukar vara nöjd med.. Men denna brukar jag gilla vet inte riktigt vad edet är men jag gillar det svarta å rosa blandat å så visar korten Julia precis som Julia är!Glad

Svar på tråden Scrapträsket 2