Scrapträsket 2
Fina nycklar! Har du planerat nån Lo du ska ha dem till? Vad ska den i så fall handla om?
Fina nycklar! Har du planerat nån Lo du ska ha dem till? Vad ska den i så fall handla om?
Mammsy: Ok! kan vara bra att veta det såg sådär lagomt tjockt ut!
penni: Jag hade också tänkt scrappa min almanacka för kommande året. Jag har scrappat en inspirationsbok innan men då struntade jag i att stoppa in papper mellan spiralmojängerna. Tyckte det blev bra ändå.
Vill gärna ha tips på vart det finns bilder på scrappade almanackor. Nån som vet nått ställe förutom scrappiz?
Jag har inte heller några barn. Jag scrappar bilder på vänner, min sambo och saker vi gjort, vårt hus, naturbilder mm
Ojoj vad ni skriver. Har varit borta i två dagar o hälsat på svärisarna. Idag när jag kom hem låg det två paket till mej! Ett månadspaket från pappersbiten och ett paket från scrapbookbutiken. *jätte lycklig* så nu har jag massor av nya fina saker och papper att använda när jag scrappar! De närmsta dagarnas projekt bli min kalender!
Jag vet att ni har diskuterat detta innan: En del av er har köpt en "märkmaskin" på clas ohlsson. Vilken är det ni har köpt? Finns det nån bild på dem nånstans. På Classes sida finns det så många olika. Funderar på att köpa en imorgon nämnligen
Skumpis: Tack så mycket för tipset! en sån blir det nog! Visst står bokstäverna ut lite på den?
Vad är en swap...förstår att man ska byta grejer men hur funkar det? Hur lång tid har man på sig? Vad byter ni? Har sett att det finns ett swap forum på scrappiz men man måst ju söka behörighet för att få läsa där
Ni som har köpt en såndär tång (qucikutz) vart har ni köpt den? Hittar inga internetbutiker som säljer den.
Skumpis: Tack för förklaringen! Kanske man ska anmäla sej till en sån i höst verkar vara roligt!