Inlägg från: Blommig |Visa alla inlägg
  • Blommig

Scrapträsket 2

Mammsy: supersnyggt!!! Hade skumpis fått se korten du skulle använda innan hon gav dig papprena eller valde du kort efter papper? Tycker det var snygga papper till korten!

Mystjejen: Åhh va fin hörna du har! Jag måste också försöka skaffa mej en hörna...det är inge kul att dra fram och tillbaka med grejerna! Mer frestande när allt står framme då kan man få inspiration lättare!

• Blommig

Skumpis: Jätte snygg Lo! Gillar verkligen hur du har dragit floss! för visst är det det? Det ger ett lekfullt intryck! Bara ros från mig också!

• Blommig

Skumpis: Jätte grattis till vinsten i utmaningen!
    Ska sätta mej och scrappa ett bröllopskort ikväll. Det är min far som gifter sig. Någon som har scrappat nått sånt som man får se?

• Blommig

Oj vad ni skriver! Alltid lika kul att komma hem efter jobbet o läsa hur det går för er i scrapträsket. Ni gör så fina alster hela tiden. Jag skulle vilja hinna scrappa mer än jag gör men tiden räcker inte till. Satt lite igår och gjorde ett bröllopskort men det blir att fortsätta ikväll!

• Blommig

Vilka fina saker ni visar!!
    Själv har jag ingen som jag är 100% nöjd med ännu, men det kommer säkert och då ska jag visa!!

Har i eftermiddag fixat till en liten scraphörna så nu slipper jag släpa fram sakerna hela tiden!
    SKÖNT! Ska lägga upp bilder sen!

• Blommig

En fråga förresten: Hur förvarar ni era kort? Har ni dem i nån låda? Vad för låda i så fall?

• Blommig

leamon: uttryckte mig knasigt jag menade fotona som inte är scrappade så du förstod helt rätt

• Blommig

leamon: jätte snygg din låda var! hur många foto ryms i den ungefär?

• Blommig

Mystjejen: är lådan köpt på nätet?

Pyret78: jag tyckte att Soldyrkare lät roligare än i vårsolen

Svar på tråden Scrapträsket 2