Scrapträsket 2
Nan som kan tipsa om nan scrapaffar man inte far missa langs E4 fran stockholm till Lule
Vill ocksa handla live
Nan som kan tipsa om nan scrapaffar man inte far missa langs E4 fran stockholm till Lule
Vill ocksa handla live
Cino: Jag började med sax och rakblad men investerade i en skärmaskin. Den är helt underbar. Det är så lätt att få det snyggt och går snabbt så jag rekomenderar verkligen en skärmaskin!
Nu e jag hemma efter resan igen! Det blev mycket bilder tagna! Det kliar i fingarna att få börja scrappa dem!
jag köpte den på en träff med www.papperochsant.se kostade ca 250 kr
Claudia79: Jag kan varmt rekomendera Bulgarien! Härlig värme, billigt och en del trevligt att se och uppleva. Jag är en såndär som blir rastlös av att bara ligga på stranden och min hud tåler det inte heller (blir röd som en kräfta) så då är det bra att det finns annat att göra också.
Billigt var det också en halvliter öl kostade ca 5-6 kr på restaurang och man kunde få en riktigt god middag för 70 kr inkl vin.
Vi bodde lite utanför partystället sunny beach. Det var bra! Skönt att slippa se alla dyngraka 18åringar och höra skrän och musik hela natten. Är nog ett tecken på att man börjar bli gammal när man känner så?
Läste att ni fyndat knappar. Det har jag också Fick en jätte låda för 50 kr på en loppis så nu har jag knappar så det räcker och blir över Men en fråga. Hur fäster ni knapparna? Bara gluedotts? Och är det floss man använder när man vill ha band genom knappen eller vad använder ni?
malin ulrika: vart köper man det? Vet du nån internet butik som har?
Pyret78: Det var ju jätte snyggt med en slinga lixom. det tipset tar jag med mej!:)
malin ulrika: då ska jag kolla där!
Är det att rekomendera foamstamps? Eller är det svårt att få snyggt?