Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Tack! Det var det enda exempel jag kunde "ruska fram" där det liksom syns att nåt hör ihop fast ändå inte *skratt*

Hoppas det blir bra det du gör iaf!

Jag är så spänd på att se hur era utmaningsLOs ser ut. Hur brukar omröstningen gå till?!

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • dramaqueen

Tack ska du ha tr3z

• dramaqueen
    rastom32 skrev 2006-07-15 20:07:03 följande:
    "Dramaqueen"Kul med ett par länkar till där man kan hitta skisser till lo Det får man aldrig för lite av! Kul saker där för övrigt med... Ja, Scraproom har blivit stort nu sen dom fick lokalen jämte... luftigare o inte alls så så trångt när man sitter där på scrapträffarna Så bara positivt Kursen på Scraproom idag var jättemysig, verkligen en kul idé - fast svår o beskriva... ska försöka fota mitt lilla "mini-album-i-en-burk" sen och visa er *S*

Spännande! Ska bli skoj att se!

Jag måste åka dit igen ... det är lite långt härifrån bara ... synd

• dramaqueen

Imorgon trooor jag att jag ska försöka avsluta mitt album om grav. det har tagit evigheter att göra känns det som sen hon kom ut har jag inte fått mkt gjort ... Vore ju förargligt om man snavar på mållinjen liksom. Det enda album jag tidigare avslutat är vårt bröllopsalbum. Jag är bättre på att starta än att avsluta Räcka ut tungan

Jag kan verkligen rekommendera album från Bookbinders. Jag har haft ett 17*20 cm nu till grav. och har köpt ett A4 som ska handla om hennes första år. Det är underbara färger. 17*20 cm var lagom litet och A4 känns väldigt mkt mer "jag" än 8*8" som jag alltid scrappade i förr.

• dramaqueen

Jag provade 12*12" när jag började scrappa men jag kunde inte, det var alldeles för svårt. Jag kunde inte fylla ut sidorna tyckte jag Så då blev det 8*8 och det har jag min BOM och bröllopsalbum och ett "blandalbum" i. När jag blev gravid kändes 8*8 lite stort men jag håller med om att det är ett pillande för att få med så mkt bilder som möjligt Maken köpte en fotoskrivare till mig på alla hjärtans dag Kyss och sen dess har det blivit lite enklare iaf när jag kan krympa bilder i photoshop

• dramaqueen
    Fnyz skrev 2006-07-15 23:38:33 följande:
    drama: å jag vill åxå ha en fotoskrivare....så fin å ha massa små bilder på "rad" ävn på 12*12 å så ett stort...
    Jag fick en liten Samsung som inte alls var så dyr och det är inte så dyrt att skriva ut på den heller! Jag älskar den verkligen Kyss Sen dess har det blivit mkt roligare och scrappa också när man kan ta en bild och sen scrappa den direkt (OM MAN HAR TID *garv*)

Jag ska lägga upp lite sidor från min grav. bok sen, det är mest såna bilder som jag skrivit ut med min lilla skrivare där. Det blir så fint så
  • dramaqueen

Jag brukar fästa charms (och typ allt annat också ) med glaze. Fungerar superbra!

• dramaqueen

Sassan, jag bara började. Köpte på mig massor av saker och sen gick jag in på www.twopeasinabucket.com och försökte härma vad folk gjort där Så småning om hittar man sin egen stil.

Jag köpte massor av scraptidningar också på www.press-stop.se och lusläste

• dramaqueen

Jag började med en som heter Memory Makers, de har olika teman i olika nummer http://www.press-stop.se/kiosken/nummer.html?cat=7-3042&lang=0&title=&nof=16&cust=1319443&tid=16948&count=1&ret=trafflista

Scrapbook Inspirations tycker jag också är bra

http://www.press-stop.se/kiosken/nummer.html?cat=7-3042&lang=0&title=&nof=16&cust=1319443&tid=20214&count=1&ret=trafflista

eller en som heter Simple Scrapbooks som går att köpa från vissa scrapbookbutiker.

Just nu är min favorit Scrapbook Answers http://www.press-stop.se/kiosken/nummer.html?cat=7-3042&lang=0&title=&nof=16&cust=1319443&tid=20233&count=1&ret=trafflista

• dramaqueen

Jag har inte alltid en titel. Ibland tycker jag bilden eller texten talar sitt tydliga språk iaf.

Svar på tråden Scrapträsket 2