Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Tjaba hallå godmorgon

Ska ta mig en tur och kolla in era nya alster. Mitt projekt idag är att använda mig av min nya cirkelschablon och försöka trycka in så många bilder som möjligt från BBtiden på en sida

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    bitte71 skrev 2006-07-25 09:31:35 följande:
    Åh, vad avundsjuk jag är på er som har ork och inspiration att scrappa... Jag VILL verkligen ha det också nu, men jag bara mår fruktansvärt illa och är fruktansvärt trött så jag orkar inte Hoppas verkligen det går över snart så jag kommer igång igen...Men jag följer tråden ändå! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så bebisen i magen!
    Jag mådde också skit i början, kräktes fram till vecka 20. Ett tips är dock, OM du har tänkt att scrappa den här tiden, att skriva ner lite vad du känner i en bok. Man tror ju man ska komma ihåg och sen glömmer man så lätt... *kramar om*
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    penni skrev 2006-07-25 14:19:37 följande:
    Tänkte sätta mig o scrappa min almenacka jag ska ha det närmaste året men har kikat runt på lite olika som har scrappat typ böcker med "spiral" och hur får man in pappret där?nån som vet? * älskar min maxen *
    Har man inte bara limmat på CS (hårdare papper) på de blad som finns i då tro?
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Engla Li och hennes Mamma skrev 2006-07-25 12:14:34 följande:
    Hejsan. Nu har jag fått paketet från scraproom, äntligen Har beställt foamstamps men hur rengör ni dom om ni använt er av akrylfärg?
    Jag brukar spola mina direkt under kran, men ska jag vara riktigt ärlig så är det sällan jag rengör dem öht Generad
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Tips:

www.korthuset.se får man just nu gratis vit kant på sina bilder. Det är ju SÅ snyggt!! De har extrapris på framkallningen också!
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    malin ulrika skrev 2006-07-25 17:01:07 följande:
    Hej alla, är det nån som har tips på paper-punches, utstansnings-grej alltså, vad det nu heter, med blommor? VIll ha en lite större blomma, eller gärna flera...Just nu kan jag inte förstå hur jag överlevt utan, och jag måste ha en NU!!!Har ni några tips?Jag vet att det diskuterats tidigare, men tråden är ju lång...
    http://www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv?Screen=CTGY&Category_Code=WN här har de blompuchar och just nu får man 10% på summer sale, ska rota fram koden om ngn är intresserad.
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

HeHe impan är livsfarligt så mkt fint De hade många blompuchar såg jag Deras papperspackar är underbara också!

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Fnyz skrev 2006-07-25 19:03:13 följande:
    nu är första smakisen avklarad och det blev 28 kort knäppta
    GAPSKRATT, så talar en SANN scrappare
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    annika5064 skrev 2006-07-25 19:49:46 följande:
    Nä, dra mig baklänges, vilka helvetiskt snygga stämplar!
    mmm ... det gör ont i plånboken
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Jag sitter och härmapar MAMMSY här och det blir så bra så jag blir helt glad i hela kroppen Skrattande Det är så SNYGG doodling på den senaste LOn och jag snor den nästan rätt av utan att skämmas ett dugg *skratt* Nu ska jag "bara" dit med lite bilder också

~~tröttmössa~~
Svar på tråden Scrapträsket 2