-
OH grattis! Så himla skoj!! *avis*Fnyz skrev 2006-07-23 10:47:47 följande:godmorgon...jag ska få ett eget scraprum!!!!!!!!!!!inatt när sambon å jag satt å mös å pratade lite i soffan så sa han att han hade funderat på de (utan att jag sagt något om något sådant) han tyckte att de var så rörigt när jag använder matsalsbordet till de så nu ska vårat stora förråd inredas å bli scraprum
-
Jag la in lite mer stämplade kort i mitt galleri nu
Ville visa lite vad jag gjort tidigare och genast blev jag sugen på att "korta", man kanske ska göra ett lager
-
Fråga 1 kan jag inte svara påmittlillalejon skrev 2006-07-23 12:31:26 följande:SNÄLLA NI SOM KAN DETTA!!!Behöver hjälp!Frågor:1.hur är kvaliten på Tiimaris 30*30 album?2.Var har ni köpt era album?3.Är det svårt o sätta i extra plastfickor,o hur gör man?4.Hur gör ni när ni sätter i ultraljudsbilderna???HOPPAS PÅ HJÄLP SNABBT!!!Har just börjat m detta roliga o gör nu ett album om vårt bröllop.
Fråga 2 jag har köpt album från www.addictedtoscrapbooking.com i USA
Fråga 3 i de album jag har så är det inte svårt att sätta i plastfickor, man kan behöva extra långa skruvar efter ett tag men de som sitter i räcker länge tycker jag.
Fråga 4 jag har scannat in och framkallat ULbilderna eller så stoppar jag dem i små plastkuvert som går att köpa och som bevarar bilden bra. -
Fniss, eftersom vi pratat om stämplar måste jag bara visa mitt senaste inköp
Ska försöka ha dessa när jag scrappar ... Tänkte bla göra en "ingen kan vara nere med en ballong"sida och då passar ju den med ballongen kanske bra
-
Jag har beställt papper från www.paperaddict.com och det har gått fort och bra. Men nu var det iofs ett tag sedan. Men de har ett stort utbud iaf.
-
Jag är SÅ besviken
Fick paketet jag väntat på idag (inom Sverige, det tog BARA en vecka
) Jag beställde från butiken just för de hade vissa grejer och sen tog jag lite extra också, nu har de såklart INTE skickat det jag ville ha ... Ingen förklaring ... Bara bortdraget. FALSK marknadsföring tycker jag det är att ha saker i butik på nätet och sen inte ha det i verkligheten
-
Ja jag är duktigt arg ska jag säga och detta var mitt "de ska få en chans till"försök för jag köpte mkt av dem när jag började scrappa för nåt år sedan. MORR MORR ... Ingen förbättring mao ... TYVÄRR ... För det SER UT som om de har mkt men det verkar ju onekligen inte stämma NU HELLER ... *morr igen*
Vet inte om jag "får" hänga ut dem här ... Men jag gissar att ni nog kanske har samma upplevelser fler av er
-
Japp, rätt gissat
Det var magnolia/dreamcottage som jag beställt från. Ville verkligen att det skulle "funka", har blivit besviken så många gånger förr
Men, men ... same same ... Skittrist!
Har dock några vänner som var där i deras butik och det var mkt trevlig sa de, dock verkade det inte som de hade allt där heller ... såklart ... Man undrar ju varför de inte hittar på nåt smidigt sätt att ta bort/lägga till saker i webbshopen istf att man ska känna sig lurad varje gång
Dessutom tar det ju lång tid att få sakerna ... Scraproom skickar oftast så man har senast två dagar senare, DET är service det!
-
MAMMSY, jamen visst, man vill ju att det ska vara bra! På mässor är det ju alltid samma utställare och jag tycker jag blir bra bemött där! Synd bara att man ska behöva känna sig besviken för att man TROR att man köper saker (som jag nu då som tog ngt de hade som NYHET) och då TROR man ju att det finns liksom ...
I andra butiker har jag ALDRIG varit med om att något tagit slut, utom EN gång då var det REA och först till kvarn ... Hur det kan hända GÅNG PÅ GÅNG här är ju helt ofattbart
Jag läste också det där på scrappiz, samma har hänt på scraproom ... Trist att man inte kan få både risa och rosa ... (Vi får väl se om man blir anmäld nu här)
Hur som kan jag iaf rekommendera
och
www.addictedtoscrapbooking.com
I USA, dock fastnar ALLTID paketen från addicted i tullen
sen är det helt klart värt att kolla in
www.impressrubberstamps.com där det finns asfina papperpackar bla
-
Jag skulle så gärna vilja åka ner i september ... Hoppas min lilla har börjat acceptera flarra då, för jag orkar nog inte åka med henne ... eller det kanske är en utmaning *garv*MAMMSY skrev 2006-07-24 22:48:07 följande:Hur mycket kommer det att kosta att gå in på mässan i september?