• MAMMSY

Ähhh bry dig inte om dom sissta det går inte å länka.. synd..

• MAMMSY

Om ni tittar lite längre bak i tråden finns det en bild som 2XA la in på samma PP två tre sidor bak tror jag så ser ni hur den ser ut som färdig
    Även jag har fastnat i PP träsket å sitter å gör "Selmor" på löpande band Ska göra en dörrskylt till Bästa Kompisens dotter som fyller 1 om två Veckor

• MAMMSY

Hjäääääääääääääääääääääääälp jag har drabbats av Doodling Baccilen
    Ny LO i galleriet! Nu ska jag mata Julia
    risa å rosa!!!!

• MAMMSY

Supersnygg Fnyz!!!!!! Det är så läckert när man flätar pappret sådär! Har försökt flera gånger men det blir inget bra när jag försöker Men du har verkligen lyckats!

• MAMMSY

Tackar för allt Ros om min senaste på pannan till allihop
    Nu måste jag städa *suck*

• MAMMSY

Hej Hej Glad
    Det  är så många som frågat vad det är för bokstäver jag har använt på min senaste LO så jag svarar här istället Det är Bokstavs stickers från KI Memories som jag har köpt på House Of paper men ibland har även Pysselpunkten dom

Kram Malin
  • MAMMSY

Nu har jag kommit hem från Panduro dom har ju börjat å ta in lite mer scrapbooking grejjer så jag frågade om dom inte kunde ta in Fluid Chalks oxå, å butikschefen visste inte riktigt vad det var å bad mig förklara å sen tyckte hon att det lät som en jättebra ideé så hon bad mig å komma visa hur dom såg ut så att dom oxå kanske skulle kunna ta in dom 

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2006-08-24 19:29:52 följande:
    Mammsy: Här i stan har Panduro fluid chalks, fast versa color (De fyrkantiga), så det finns ju i deras sortiment.
    Nja fast jag tycker att dom kladdar mycket mer än vad chalksen gör.. använder dom i nödfall
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2006-08-25 00:04:01 följande:
    Otroligt men sant - jag har tagit mig tid att scrappa! Hm, jag sitter här med ena sidan av ett fast uppslag i min gravidbok.... ska fylla sidan med "första BM-besöket" och hjärnan funkar inte.... ska man köra samma färger som den andra sidan (handlar om allra första ULet) eller blir det trist??  Eller, JA, det blir trist, men det känns som att..... det nog blir samma färger Äsch så värdo. *försöker tänka om och tänka rätt* Äh, skitsamma. Turkos och orange är ju snyggt så det tål att slitas på  Jag tar journalingen på orange. Eller turkost. Elle ska man kanske ta en annan färg ändå. Lila kanske? Nä.
    Turkost å orange ÄR jättesnyggt å Rosa å Orange är oxå fint bra att jag rör till det för dig va
    Vilka färger går den andra sidan i?
Svar på tråden Scrapträsket 2