• MAMMSY

Scrapträsket 2

Nu har jag äntligen blivit färdig med min PP(Badankas Selma) tavla Glad den ska bästa kompisens dotter få i 1Års present om en vecka, skönt å vara ute i god tid för en gångs skull
    Resultatet finns i galleriet om ni vill Kika

• MAMMSY

Ett STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT Kollektiv Tack till alla som har vart inne å skrivit så fina saker om min lilla TavlaKyss Ni gör mig så glad så

Liiinda jag har fått den på http://swescrapbook.blogg.se/ man skickar ett mail till dom å ber om en "Selma"

• MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2006-08-26 20:30:31 följande:
    BabyJia - neheddu, det var bäst med svarta bokstäver! Har frågat förut, frågar IGEN - är det någon som testat den nya lim-stämpeldynan?? Någon som SETT den i Swedesia??
    Va åhh nått nytt Tell Me Tell me tell meeee
  • MAMMSY

Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? - Å eftersom jag städade lite på pyssel bordet idag så är den kanske 20x15
    Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? Från bordsskivan räknat?
    Fasen måste mäta.... 22,5 cm.. ähumOskyldig

Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg? - Förutom ett glas rödvin en Sax å en väldans massa papper å grejer

Och vid högra handen? - Fotofixlappashög 2 LO:s som väntar på att få bli monterade OCH!!!! Mitt VISAKORT (helt klart pysselrelaterat BV )

Ohjess, jag är oxå knäpp

• MAMMSY
    Mella72 skrev 2006-08-27 18:44:45 följande:
    Jag har precis gjort klart swebokkstävlingalstret nu och när jag är klar och fotat och ska precis maila iväg bilden så inser jag att det är blad i bakgrunden på fotot..alltså sonen sitter framför en del av en rabatt och i rabatten är det stora blad som sticker fram..kommer jag bli diskad för det tror ni? :-SDet är ju inte blommor utan blad....*svär på mig själv som inte tänkte på det*
    Det var faktist en som frågade hur det var om man hade blommor på själva kortet, å det var tydligen lugnt :-9 Så du har inget att oroa dig för
    Marajjah skrev 2006-08-27 19:06:30 följande:
    Ni som grejjat med swescrap-tävlingen. Hur har ni tolkat tags? En eller flera? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Jag tolkade det som flera

Slänger in frågan här med Nån som vet vilken gång det är vi röstar i utmaningstråden, alltså vilket nummer har omröstningen????
  • MAMMSY

Ni glömmer väl inte å röstaGlad
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m11922157.html
                                                                                                Skrattande

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-28 11:24:06 följande:
    Jag hade bestämt mig för en scrappaus...vad svårt det är att låta bli Var ju bara tvungen att göra bara en...och så pausar jag ett tag till nu! För jag är inte så inspirerad märkte jag när jag höll på...får nog invänta mässbesök till helgen; så lär scraplusten komma tebax!
    Lika snygg som alltid
    Men jag förstår hur du menar.. ibland är det skönt med en paus hjärnan går liksom på högvarv å man tänker BARA på å scrappa å sen blir man helt slutkörd... Men efter mässan så då hoppas jag att jag får full fart igen
  • MAMMSY
    rubberduck skrev 2006-08-28 16:36:56 följande:
    Vips- det kommer komma en artikel i bloggen (swescrapbook.blogg.se/) på onsdag om just att dekorera sina chipbord!!!! ÅÅÅÅÅåååÅÅÅÅÅ till alla som varit med i premiärtävlingen WAOoOOOOO..Vilka bidrag..ni är otroligt duktiga.
    Läste att ni hade fått in över 80 Bidrag !!! HiHi vi i scrapträsket står väl iallafall för hälften av dom misstänker jagFlörtSkrattande
  • MAMMSY
    Fraise skrev 2006-08-29 11:11:37 följande:
    Meli- men hallå!! Hur snygga grejer gör du egentligen!! har en fråga till er som använder stämplar- Om man vill stämpla skrift/bokstäver, vad rekommenderar ni då? Har inte riktigt förstått det där med monterade och omonterade stämplar heller. Läser om skum, dynor, pads mm och blir heeelt snurrig.
    Det beroe ju lite på hurstora bokstäver du vill ha men är det till rubriker så är väl foamstamps lättast dom kan du använda ihop med vanliga stämpeldynor eller akrylfärg. Omonterade stämplar är bara stjälva gummit med motivet för att montera dom behöver du eazyfoam å en akrylkloss. Sen finns det magnetstämplar å alfabetsstämplar som är monterade då sitter motivet fast på en träkloss Vet inte om jag hjälpte dig nu...
  • MAMMSY
    Loppan79 skrev 2006-08-31 09:56:44 följande:
    Myskatt - Tusen Tack! Jag har skrivit ut allt på den sidan så får jag sätta mig ikväll framför datorn och försöka lära mig ps
    Här finns det folk som vet en massa om PS dom kan säkert tipsa om nått

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m10517537.html
Svar på tråden Scrapträsket 2