• Fnyz

Scrapträsket 2

Pyret78 skrev 2006-08-23 10:08:44 följande:
    Den blev ju jättebra, Fnyz!!!Vilka brudar vi har Nu har du inspirerat mig att göra pp oxå. Lät ju jättekul. Kanske nå´t att introducera senare i kursen Kan ju inte visa vad jag lyckades åstadkomma under scrapträffen, den ska ju skickas in till mammsy
    ja jag tänklte de jag med i fortsättningsdelen liksom...även doodling å colorblocking funderde jag på..
    annika5064 skrev 2006-08-23 10:18:16 följande:
    Jag tror jag ska fira lite ikväll; har nu gjort hela 40 stora LO:s! Det är många, det... Nu har jag bara ungefär 460 kvar... Sedan ska jag också ge mig på paperpiecing...och korttillverkning...och...
    måste spring å räkna tror de e typ 60 st 12*12 jag har gjort å 5 8*8 å 5-6 kort å 1 PP
  • Fnyz
    Crush skrev 2006-08-23 14:23:40 följande:
    Någon som har tips på något bra lim?? Mamma till Joakim
    vad ska du ha de till?
  • Fnyz

ser ut som om de är hennes Chipboardbkostäver från "keeping memorys alive - circus" men du får fråga henne

• Fnyz
    StockholmsPärlan skrev 2006-08-23 23:37:57 följande:
    Är det någon som kan berätta hur ni matchar papperna, enfärgat och mönstrat? Vet ni någon nätaffär som kan hjälpa till med det? Ingen som kan svara lite snabt på det?!
    har ingen aning om någon butik gör de jag brukar bara handla en massa olika färger å allt jag tycker e fint
  • Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-24 11:00:01 följande:
    tummen ner för scrap and gift corner. betalade 2'a augusti, har inte fått varorna än...
    jag har handlat av dem flera gånger å de har alttid funkat bra så tråkigt att de inte blev bra för dig
  • Fnyz
    MAMMSY skrev 2006-08-24 16:52:00 följande:
    Nu har jag kommit hem från Panduro dom har ju börjat å ta in lite mer scrapbooking grejjer så jag frågade om dom inte kunde ta in Fluid Chalks oxå, å butikschefen visste inte riktigt vad det var å bad mig förklara å sen tyckte hon att det lät som en jättebra ideé så hon bad mig å komma visa hur dom såg ut så att dom oxå kanske skulle kunna ta in dom 
    ja jag vet visst är de bra. vi har en panduro återförsäljare här i stan å hon har tagit hjälp av mig å pyret för å veta vad de e bäst å ha hemma å så-.
  • Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2006-08-24 19:29:52 följande:
    Mammsy: Här i stan har Panduro fluid chalks, fast versa color (De fyrkantiga), så det finns ju i deras sortiment.
    ja jag å pyret funderade över de där versa colors? är de som fluid chalk alltså?
  • Fnyz
    myskatt skrev 2006-08-24 22:50:03 följande:
    Nu har jag gjort en LO att sätta på Tildes dörr. Satte på den nallen jag visade igår samt gjorde en till av en ritboksbild. Blev helt ok fast ansiktet blev skumt , jag är inge bra på att rita!Lägger upp en bild när jag klurat ut hur jag ska sätta upp den! Min man skullen kolla på kontoret för han tror att han sett ett paket med gummi prickar. Dessa blöter man så de blir klistriga och går att använda om och om igen. Annars blir det tejp på baksidan. Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    häftmassa kanske
Svar på tråden Scrapträsket 2