• Fnyz

Scrapträsket 2

då kommer mitt bidrag till scrappiz-utmaningen här: den heter "Äntligen, (typ) en frisyr."

• Fnyz
    Johannapanna skrev 2006-09-03 17:17:53 följande:
    Tänkte ta och köpa mej en scraptidning, men vilken ska jag ta? Vilken är bäst?
    swebloggen ska ju släppa en svensk scraptidning nu som de har specialerbjudande på.
  • Fnyz
    Blommig skrev 2006-09-03 17:49:03 följande:
    Fnyz: WOW, En svensk scraptidning. Måste rusa dit och kolla. tack för tipset
    japp å de hade erbjudande nu på en 6 månaders prenumeration för 177kr tror jag de var
  • Fnyz
    Mystjejen skrev 2006-09-03 18:12:27 följande:
    Var inne och kollade på mitt konto och jag skickade pengarna den 28:e så det har ju inte gått en vecka än riktigt... Känndes som det var längre sedan jag betalade.
    jag har fått bekräftelse mailet fast jag har inte betalat än. hmmm konstigt...jag kanske betaldade förresten..måste kolla.

min föräldrapenning har ju inte kommit än
  • Fnyz
    myskatt skrev 2006-09-03 20:05:12 följande:
    Hur förlånger man ett album? Har massa extra fickor men hur gör man med skruvarna, köper nya och i så fall var? Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    ja det finns längre skruvar å till vissa album finns det förlängningar till de skruvar man har....i matildas album har jag köpt ett par skruvar som är 4 cm långa å så är de ca 35 plastfickor i (3 LO:s till så är det fullt)

skruvarna brukar finnas på lite olika butiker...vet att de finns på scrapbookbutiken.se iaf för där köpte jag mina
  • Fnyz

ja just de min mamma å småsyskon var här i helgen för min systerson fyller år å min lillasyster som är 12 har börjat scrapap för jag fick min mamma å börja senast när de var här å nu har Majsan börjat hon scrapapr en BoM!

ska försöka lägga upp nån av henens LO:s sen för de ville hon de bor dessutom i Borås å har varit in på magnolia ¨å den nya butiken var tydligen helt otrolig...som en stor lagerlokal med massa grejjer sa mamma blir så sugen på å åka ner å shoppa live å shoppar man hos henne live så kan ju itne "paketet komma bort i posten" heller

• Fnyz
    myskatt skrev 2006-09-03 20:36:56 följande:
    Jag har ett sånt här om det kan hjälpa:Har inte provat att skruva nåt på de befintliga än. Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    jag ahr ett sånt i Rosa å de skruvarna på scrapbookbutiken.se pasa till det. min mamma har köpt det i lila osm du har sen har jag åxå ett album från EK success som åxå finnspå den butiken å deras plastfickor var verkligen suuuper för de öppnas in mot ryggen å inte uppåt så inget ramlar ut om du vänder albumet upp och ned som risken finns när ungen blir äldre å vill titta själv
  • Fnyz
    MiaB72 skrev 2006-09-04 08:54:33 följande:
    Hej!Vill bara säga att jag är inne på denna sida och smyger ska precis börja med detta och är väldigt mycket nybörjare så jag smyger omkring på alla era sidor och kollar era verk och jösses så mycket fint! Känns inte som att jag kommer att kunna skapa nåt sånt men åhhh så lycklig jag kommer att bli när jag gör det Var på mässan i lördags och det finns ju hur mycket som helst!! Inga problem att göra slut på pengar Så om ni undrar vem som smyger omkring på era sidor så är det bara jag
    vink vink (från mars-tråden) välkommen dee bara å fråga
  • Fnyz

ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag.

• Fnyz
    annika5064 skrev 2006-09-04 09:26:37 följande:
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande: ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag. ?????? Eeeeh, har jag missat nåt?
    MAMMSY skrev 2006-09-04 09:30:20 följande:
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:21:11 följande: ja just de är det någon här som ahr sett eller hålelr på med de här nya 3D-scrapping?? verkar skitfränt tycker jag. Tänker du på när man lägger grejerna i olika lager med 3-d kuddariså fall såg vi en del sånna på mässan bla annat Åsas /badankas) underbart snygga alster!! *Dreggel* men det är svårt att se såna saker när man fotar av LO:sarna tyvär..
    Nej alltså det är heeeelt 3D man ahr en maskin som gör så att pappret blir i olika relieff mönster å så bygger man allt uppåt som hus å grejer..de var så tufft....

min mamma har bott i Paris å hennes bästa kompis där har tydligen scrappai i massa år å de senast där nu var 3D-scrapping...de här med 3D kuddar är liksom förstadiet till de så man får lite olika lager men det här andra var något helt annorlunda så himla fräckt.
  • Fnyz
    Mella72 skrev 2006-09-04 09:45:22 följande:
    Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder?
    nä jag fick bara se lite bilder när jag träffade mamma...ska kanske försöka googla
  • Fnyz
    Fraise skrev 2006-09-04 11:53:30 följande:
    *Gaaah* Är det någon mer än jag som irriteras över att papperna sticker upp en bit ur plastfickorna. Halkar omkring, och glider ur till viss del. Finns det inga bättre plastfickor än så???
    de e därför jag älskar mina nya plastfickor frå¨n EK success där är öppningen in mot ryggen på albumet så inget kan ramla ur.
    Mystjejen skrev 2006-09-04 11:34:24 följande:
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:55:20 följande: Mella72 skrev 2006-09-04 09:45:22 följande: Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder? nä jag fick bara se lite bilder när jag träffade mamma...ska kanske försöka googla Tror det finns ett repotage om det på sweescrap? Om det är samma som du menar...
    ?? har inte sett nå är de nått nyupplagt eller?
  • Fnyz
     Nån som vet vilken fluid chalk som blir blå turkos???
    vill åxå ha!!
Svar på tråden Scrapträsket 2