• Fnyz

Scrapträsket 2

godnatt  nu har jag suttit å testat dagens inköp mina allra första stämplar å min fina vita sakura penna...doodling på hög nivå här hemma i kväll kan jag lova..ni får se resultatet imorrn

ha de helt underbart på mässan, hade de itne varit så långt å dyrt å åka så hade jag varit där.

• Fnyz

skumpis: EK success-plastfickor...de är superbra man stoppar in lo:arna från sidan inne vid pärmen så man kan tippa albumet upp och ned å inget ramlar ut å så lägger man in dem en å en så de nöts inte mot varan på baksidan.

• Fnyz
    Matriark skrev 2006-09-02 09:32:29 följande:
    Jag tycker sidmatade plastfickor är bra i det syftet, men mindre bra för dom åker in mot mitten när man bläddrar i albumet och det är så störande... kanske måste göra LO'sarna tjockare...? vore bra om de gick att öpnna och försluta på ett praktiskt sätt.
    så blir de inte för mig för de fyller ju ut hela fickan.
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2006-09-02 09:28:57 följande:
    Fnyz - Låter bra! Funkar de i MMs mockaalbum???
    japps... (sprang och testade )
  • Fnyz

wiieee aå kul:

"Imorgon annonseras premiärvinnaren ut}

Omröstningen börjar närma sig sitt slut och vi har blivit tvungna till att ta till utslagsomröstning för att få fram en vinnare. Det har varit oerhört svårt att rösta och det har varit oerhört jämnt!

Men imorgon, söndag, vid 12-tiden kommer vinnaren av det stora scrappaketet från Metalimo att annonseras ut!"

inte för att jag var med men ändå
  • Fnyz

här inne är de verkligen dött nu när de är mässa

så vilka är vi som är kvar hemma?

• Fnyz
    Carolina1979 skrev 2006-09-02 15:20:30 följande:
    ALLA är på mässan - vilken KÖ det var för att komma in när vi kom dit vid kvart över 11 - och massa folk inne och i allas montrar *puh* Det var VARMT kan jag lova! Men så massa fina saker det fanns - nu är jag hemma, med massa kassar, och betydligt fattigare!
    åååå vill åxå komma hem med massa kassar
  • Fnyz
    BabyJia skrev 2006-09-02 16:22:47 följande:
    Hur många mm e 12*12? Kikar på album på panduro nu nämligen
    i panduro katalogen står det att albumen är 345mm höga å dee för de har mätt hela pärmen så de albumen är perfekta för 12*12 papper
  • Fnyz
    BabyJia skrev 2006-09-02 16:34:07 följande:
    men den som har måttet 240 blir lite liten då el?
    det är den som man ska ha till 8*8 för den har jag köpt
  • Fnyz
    Jo79 skrev 2006-09-02 21:55:16 följande:
    Mitt bidrag till scrappiz skiss den här veckan. Jag hinner ju aldrig scrappa!! Hade tänkt göra det igår kväll, men då somnade jag när jag nattade snuttan.... är man trött då? Mamma till KaramEllen
    åååååå fiin

får man lägga in sina bidrag till scrappizutmaningen här alltså? har ju aldrig varit med förut.
Svar på tråden Scrapträsket 2