• MAMMSY

Scrapträsket 2

Mamma I Småland: Kan inte se din nya LO bara polkagris  å påsk LO:N...

• MAMMSY

Slänger in en frågas här som jagtror har vart uppe flera ggr här inne men man kan ju ändra sig..
    Vilken är den absolut bästa/sämsta scrapsaken du har köpt?

Svarar själv då.. Bästa: Oj många saker Retrostansen bl.a å mina enfärgade BG papper å Chalk Sämsta: Ett färdigt scrapkitt.. har aldrig använt det det kändes inte så kul sen när jag väl fick det..

• MAMMSY
    scrapgodis75 skrev 2006-06-19 08:17:17 följande:
    Skall ni gå på Nordiska scrap och stämpel mässan i Göteborg första helgen i september?
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-06-19 10:15:40 följande:
    En liten fråga:Använde för första gången floss på min nyaste lo, men jag kom aldrig riktigt underfund med hur jag skulle få fast den. Fick klämma in den på vissa ställen under korten för att den skulle fästa. Tyckte inte alls att det gick att limma med limpennan för att få den att fästa.Hur gör ni???
    Jag brukar lägga flossen på ett papper å dra med limstift över den å sen lägga den som jag vill ha den på min Lo
  • MAMMSY
    längtans tider skrev 2006-06-19 10:38:26 följande:
    Oh hjälp, kom hem från hultsfredsfestivalen igår kväll, har varit borta hela helgen! Det var en hel del att läsa ikapp här på forumet!!!
    Hultsfred.. *ler lite drömmande* det var så länge sen jag var där å i år som det var så många bra band oxå.. Hoppas du tog många kort som du kan scrappa
  • MAMMSY

Marajjah Jättemysig man blir alldeles varm

• MAMMSY

Bitte tycker oxå den e kanonsnygg men du kanske skulle kunna binda samman blommorna med floss så skulle det ge en extra inramning  

• MAMMSY

När jag såg den så tänkte jag mig som en blomranka som liksom gick runt hela.. men det var ju bara min tanke   Vet inte om det går å chalka floss men jag har ju gjort hushållssnöre rosa med hjälp av chalk så det går säkert
    Jag brukar dra min floss genom ett limstift å sen fästa den Glad

Svar på tråden Scrapträsket 2