• MAMMSY

Scrapträsket 2

scrapgodis75 skrev 2006-06-20 13:57:57 följande:
    Vilka Bazzil är era favoriter?Vilka färger scrappar ni i helst?
    Mina favoriter är Linne strukturen
    Just nu så  älskar jag rött å vitt men det växlar ju
  • MAMMSY

Såg en LO på twopeas med äckelsnygga bokstäver från KI memories.. nån som vet vart man kan få tag påsånna??????????????????? Vill haaaaaaaaaaaaaa

• MAMMSY

Ahh tackk Annika ska genast börja leta!

• MAMMSY

Skumpis jag provade å gjorde så här : Jag öppnade min önske lista klickade på produkten å kopierade sku (produktnummret) klistrade in det på search å hittade produkten å la den i korgen lite meckigt men man får ha två fönster öppna.. jag har bara orkat hitta 12 produkter än så länge.. å då har jag knappt börjat med papprena...

• MAMMSY

2xa frakten blir inte så dyr på h.o.p även om mn inte beställer för 50$ för hon har fast frakt på 9$ till europa

• MAMMSY

Nu finns det en ny LO i galleriet som jag knåpade ihop hos skumpis igår passade även på attv anta hennes utmaning om att använda nått nytt, å det bleven LO med grått papper något jag aldrig trodde jag skulle använda(å jag e supernöjdSkrattande) om det blev bra får ni titta efter själva risa å rosa som ni vill

• MAMMSY

Anne81: Ja jag tittade oxå å det mesta var slut men jag har mailat Chiara å hon svarade att hon inväntar många stora leveranser

• MAMMSY

Skriver som Cia skrev " Hellre ris än ingenting.." det e tråkigt när massa är inne å kollar å inte skriver nått alls
    *Gnäll Gnäll* Flört

• MAMMSY

JO den var kanonsöt, kul med brunt å rosa,det är så snyggt attt blanda!

• MAMMSY

Camasunary: Nu kliar det i shoppingtarmen på mig vart handlade du alla fantastiska grejer nånstans?

Kram Malin
Svar på tråden Scrapträsket 2