Scrapträsket 2
Just nu så älskar jag rött å vitt men det växlar ju

Såg en LO på twopeas med äckelsnygga bokstäver från KI memories.. nån som vet vart man kan få tag påsånna??????????????????? Vill haaaaaaaaaaaaaa
Ahh tackk Annika ska genast börja leta!
Skumpis jag provade å gjorde så här : Jag öppnade min önske lista klickade på produkten å kopierade sku (produktnummret) klistrade in det på search å hittade produkten å la den i korgen
lite meckigt men man får ha två fönster öppna..
jag har bara orkat hitta 12 produkter än så länge.. å då har jag knappt börjat med papprena...
2xa frakten blir inte så dyr på h.o.p även om mn inte beställer för 50$ för hon har fast frakt på 9$ till europa
Nu finns det en ny LO i galleriet som jag knåpade ihop hos skumpis igår passade även på attv anta hennes utmaning om att använda nått nytt, å det bleven LO med grått papper något jag aldrig trodde jag skulle använda(å jag e supernöjd
) om det blev bra får ni titta efter själva risa å rosa som ni vill
Anne81: Ja jag tittade oxå å det mesta var slut men jag har mailat Chiara å hon svarade att hon inväntar många stora leveranser
Skriver som Cia skrev " Hellre ris än ingenting.." det e tråkigt när massa är inne å kollar å inte skriver nått alls
*Gnäll Gnäll*
JO den var kanonsöt, kul med brunt å rosa,det är så snyggt attt blanda!
Camasunary: Nu kliar det i shoppingtarmen på mig vart handlade du alla fantastiska grejer nånstans?