Scrapträsket 2
Annars kan du kolla på tex scrapaddicted eller scraproom eller papprika dom har ju oxå skissutmaningar ibland å deras gamla skisser brukar ligga kvar
Annars kan du kolla på tex scrapaddicted eller scraproom eller papprika dom har ju oxå skissutmaningar ibland å deras gamla skisser brukar ligga kvar
Nån som beställt från H.O.p nyligen? E lite nyfiken på om man måste ha paypal för att beställa där nu...
Englali å hennes mamma: Jag använder mig av alla möjliga grejer Rubons, Stickersalfabet, Färdigutstansat från scrapfun å mina foamstamps...
Retrostansen tar inte tunna papper lika bra som ljusa utan behöver lite grövre papper såsomtex bazzilpappren.. så ska ni ha bara själva formen så är det bästa att använda det.
Å ett litet tips stansa INTE i silkespapper.. det gjorde jag (eller ja i mullbärspapper) å det var för tunnt å det fastnade i hela stansen så sambon fick skruva isär den å fixa..
Malin Ulrika om du tittar lite längre bak i tråden några sidor så där så finns det ett par länkar till skiss sidor
Tjoho tbx från se,estern å e så scrapsugen att det kliar i fingrarna
Har inte scrapppat sen skumpis å jag scrappade för typ 2 veckor sedan alldeles för länge sen... Resultatet blev två lo:s som finns i mitt galleri nu
Meli kollade in dina nya på scrappiz Kanonfina Nu ska jag kika lite tillbaka i tråden å se hur mycket kul ni har pratat om medans jag vart borta
Jag vill oxå beställa från usaaa... har sett några tjuvkik på några nya papper å jag vill haaaaaaa!!!!
Tackra Tackar jooo kameran har hållt för både Askimsbadet och alla turer i lysekil, har en hel hög med kort som bara väntar på att få scrappas!!! Vill börja nu men e alldeles för trött.. Fast imorn då jäklar!!!