Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979

Scrapträsket 2

Ska strax iväg och hämta min beställda bok "Stora boken om scrapbooking" - så nu ska jag väl äntligen kunna komma igång!

• Carolina1979

Blev FÖRVÅNAD idag - gick en sväng i ett köpcenter och tog en tur in på Wettergrens - o springer på massa sprapbooking-grejer!
    Har de verkligen haft det innan? Jag har då inte sett det *S* Fanns massor me fint iallafall!

• Carolina1979
    Johannapanna skrev 2006-07-31 23:04:02 följande:
    Jo79: Var ser man att Scrapperiet har fraktfritt? Hittar inte det på hemsidan.
    Citat från scrapperiet:

Under hela v.31 är det fraktfri leverans för samtliga ordrar över 300 kr - Gäller endast nya beställningar!
    Med reservation för ev slutförsäljning.
  • Carolina1979

Pratade just med en kompis som är butikschef på Bokia - han sa att de tagit in MASSOR med scrapbookprylar nu!

• Carolina1979
    malin ulrika skrev 2006-08-01 06:36:09 följande:
    Ny dubbel LO i galleriet!(Simpel, som ni ser samma "recept" som tivoli-sidan, men men, jag orkar inte vara så originell!)
    Du gör så himla fina LO's!
  • Carolina1979
    solstraalen skrev 2006-08-01 09:32:29 följande:
    Vilken strl e vanligast att man använder sig av då man scrappar med plastfickor?Kan man köpa dessa plastfickor på tex bokia?Och tex vad är 12*12 för strl i cm?
    Det där om plastfickor vet jag inget - men 12 * 12 är 30,5*30,5 cm
  • Carolina1979
    lillvilda skrev 2006-08-01 10:55:30 följande:
    Carolina1979: jag tror jag ska dit. Men jag har besök av min lillebror så jag måste lura iväg han på nått annat först för han är inte så scrapintreserad.
    Haha, skicka honom till någon elektronikaffär eller liknande - brukar hålla dem sysselsatta
    Det är vad jag ska göra med min sambo sen iallafall - OM han nu inte vill följa med in o titta på alla fina saker
  • Carolina1979
    Skumpis skrev 2006-08-01 11:24:56 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-08-01 10:02:31 följande: Är det någon som ska på Scrapbooks 5-årskalas i Gbg idag? Jag blir lite sur på den sidan. Det står ju inte vad kalaset innebär. Bjuder de på tårta? Har de extrapriser? Har man möjlighet att scrappa? Ska man ha med sig present? Någon som vet???
    Så här står det i nyhetsbrevet jag fick:

öppnar vi igen den 1 augusti. Och det gör vi såklart, som traditionen bjuder, med dunder och brak. EXTRA dunder och brak för vi firar hela 5 år!!! Japp, du är hjärtligt välkommen på 5-årskalas den 1 augusti kl 10-20! Vi öppnar dörrarna med en massa NYHETER såklart, dessutom RABATTPRISER, och gratis BUBBEL! Kom och fira med oss!
Svar på tråden Scrapträsket 2