-
Synd att jag redan beställt - fick ett stooort paket därifrån idag...Johannapanna skrev 2006-08-11 15:37:17 följande:Nån i Göteborg/Mölndal som har tänkt beställa från Scrapaddicted snart och vill sambeställa med mej? Jag tänkte beställa en del papper, rubons och chipboards. Lite blommor blir det säkert också. Typ lite av varje alltså.
-
Min lillebror förlovade sig idag - tänkte försöka mig på ett grattis-kort, någon som har tips och tricks att dela med sig av?
-
Nu har jag testat att göra ett grattiskort till en liten tjeja vi ska på kalas hos imorgon - det är mitt andra scrappade alster så förvänta er inga mästerverk.
Personligen kan jag tycka att den är lite "tom" - hade velat ha en fotomatta - men då jag är sååå himla kass på att klippa rakt så får sånt vänta tills jag inskaffat mig en skärmaskin.
Kortet ligger iallafall i mitt galleri och jag skulle bli jätteglad om ni ville risa och rosa! -
Tyvärr inte, men sambon har lovat att vi ska kika på skärmaskin i veckan, så det blir nog SNART ett inköpskrutthumlan2 skrev 2006-08-13 21:48:12 följande:carolina 1979, gillade grattiskortet jättemkt! Du har ingen sådan här rolig sax då som klipper lite sicksack eller annat mönster? DÅ behöver ju inte fotomattan klippas helt rakt tänkte jag!
Kul att du gillade kortet också! -
Vart köpte du den skrutthumlan2?
-
Jag tänkte jag skulle till Claes Ohlsson och kika efter skärmaskin - har sett många här i tråden som pratat om dem och de är ju ganska billiga också
-
Jag tycker din fiske-LO var jättefin skrutthumlan2
-
Tack Jen82
-
Jag är ju på långa vägar ingen "expert" - är ju bara en simpel nybörjare, men jag tyckte då inte att det ser konstigt ut...skrutthumlan2 skrev 2006-08-13 22:08:13 följande:carolina 1979, såg det inte konstigt ut i högra övre hörnet?
-
Är det någon som har testat Clearstamps som finns på bland annat pysselpunkten? Hur funkar det?