-
Nej, det är ju så - o så blev det ju en del annat också *puh*Johannapanna skrev 2006-08-04 10:25:21 följande:Carolina: Det går inte att låta bli att beställa när man ser alla fina papper där!
-
Wee - nu kom posten, beställde från Pysselpunkten SENT i onsdags kväll och idag fick jag paketet
-
Ja, helt klartannika5064 skrev 2006-08-04 10:35:28 följande:Carolina1979 skrev 2006-08-04 10:29:03 följande: Wee - nu kom posten, beställde från Pysselpunkten SENT i onsdags kväll och idag fick jag paketet Hon é snabb, Lina...
-
Såg att någon för någon vecka sedan pratade om att ha suttit och förminskat bilderna innan hon skulle beställa framkallning, jag är nyfiken på vilken storlek det är man ska förminska korten till för att det ska bli "bra" 10 * 15 kort - är det någon som vet?
-
Weee - hade fått paket från Minneskatten, 4 olika Fluid Chalk bland annat
-
Såg att någon för någon vecka sedan pratade om att ha suttit och förminskat bilderna innan hon skulle beställa framkallning, jag är nyfiken på vilken storlek det är man ska förminska korten till för att det ska bli "bra" 10 * 15 kort - är det någon som vet?
-
Besök Skapa på Hornsgatan - helt underbar butik med kunnig personal!WithoutFaith skrev 2006-08-10 22:23:38 följande:Ja? *ser helfånig ut*Ser fint ut.. men hur gör ni osv Försöker läsa men behöver nog en lektionNågon som undervisar i sthlm? Jag är inte elak, bara missförstådd
-
Jag var där på semestern - inte billigaste stället jag hittat, men en underbar butik med stort utbud och jättetrevlig / kunnig personal!StockholmsPärlan skrev 2006-08-10 22:37:38 följande:Ingen som varit på Skapa hobby på Hornsgatan i Stockholm? Vad tyckte ni i så fall? priser? Tänkte knalla dit imorn, så svara snälla!
Sen att kassaapparaten krånglade just när vi var där, det är ju en helt annan historia -
Jag!scrapgodis75 skrev 2006-08-11 09:24:52 följande:Göteborgs mässan!Vilka kommer?
-
Åhh, vilken trevlig dag - hade två paket att hämta på posten idag, dels från Scrapaddicted och dels från Scrapkammaren, massa fina saker!