Scrapträsket 2
Tack för tipsen! Hur gör jag för att installera det jag laddat hem då??? *frågvis*
Tack för tipsen! Hur gör jag för att installera det jag laddat hem då??? *frågvis*
Mammsy - Jodå så långt är jag med. Men när jag går in på Kontrollpanelen och Teckensnittsmappen hittar jag inte den font jag just laddat ner??!?!
annika5064 - var kan kan hitta fler mönster?? Har kikat runt lite här och var men hittar inget...? De mönster du hade har jag redan kikat på, fina!!
Jag hittade denna mall för paper piecing häromdagen när jag sufrade runt! I fall någon är intresserad
www.familjeliv.se/hem/cino/galleri.php
Ni som beställt från Scraproom, hur länge har ni fått vänta på era paket?? Det är drygt 1 vecka sedan jag betalade, bor dock i Norrland så jag lär väl få räkna med 1-2 dagars extra leveranstid..Vill ha nu
Mitt paket från Scraproom anlände 10 min efter mitt inlägg
Synd bara att jag måste hämta sonen på dagis precis nuuuuu...*L*
Varsågod att sno biet!
Jag får så många idéer av er så nåt måste jag ju ge tillbax!
Jag är snart klar med mitt allra första alser, ska lägga in bild när det är klart!
Undrar bara, har ej kommit mig för att köpa chipboards (visst heter det så?) Ser ju nu att jag saknar den detaljen...Som nödlösning tänkte jag ta en bit kartong, skära ut bokstäver och klä dem med möstrade papper (kartongen är grå så den går ju inte att färlägga, har inga pennor till det heller förresten...*inköpslista måste ordnas genast*) Vad tror ni om det??
Jag är ofta in i era olika gallerier och tittar för inspiration, nybörjare som jag är, oftast skriver jag inget pga tidsbrist och ren glömska. ALLT jag hittills har sett är fint och jag hoppas att ingen tar illa upp för att jag ej skriver i GB då jag kan återkomma flera ggr. Det tar sån himla tid att skriva i alla GB så det är nog mycket därför jag inte skriver, har för bråttom helt enkelt. Slutdiskuterat var det ja...ville bara säga hur det är för mig
Nu har jag lagt in mitt första alster i galleriet! Varsågod att kika! Tänkte först ge mig på att göra grattiskort innan jag scrappar "på riktigt"
Risa och rosa gärna den som vill!
Go morron och tack alla för era rosor i min GB för mitt första alster
Nu ska jag försöka mig på och göra ett kort till min kompis som gift sig i sommar, hon bor i andra ändan av landet så därför tänkte jag skicka ett kort! Om inte annat får jag ju träna lite
Någon som har tips om vart man kan hitta billiga, bra och fina alfabet (stämplar) och även chipboard??? Med vad färglägger ni era chipboards?? Eller köper ni bara färdigmönstrade??
Får jag fråga vart ni handlar mest? Via Internet tänkte jag då
Någon som vet var jag hittar stämplar från Hänglar och stänglar?
Bejbi78 - Jag bor i Norrbotten, dåligt med buktiker här
Är det bara jag som inte kommer in på dreamcottage.nu sida? Första sidan kan jag se, men kommer inte in i shoppen...
Jag som är full av idéer och köplust just nu!!
Bejbi78 - Det går inte alls här
Så typiskt!!
Du vet inte vilken internetbutik som säljer stämplar från Hänglar och stänglar?? *letar förtvivlat*
Bejbi78 och Blue Vapor - Man bor så klart i fel ände av landet *S*. Och tack för tipset Blue Vapor, ska kolla in julmotiven
Har iofs kompisar i Sthlm och Halmstad, finns där någon butik som säljer Hänglar och stänglar då? Kanske man kan skicka dom på en shoppingrunda
Myskatt - Fint skrivbord du köpt på Ikea!! Får man fråga vad det heter??
Myskatt - Tack för upplysningen! Kanske äntligen blir jag av med mitt hörnskrivbord som jag inte gillar för fem öre
Ingen som vet någon affär i Sthlm eller Halmstad som säljer stämplar från Hänglar och stänglar?
Har ställt frågan tidigare, kanske missat nåt svar men har ej hunnit kolla igenom alla sidor