Scrapträsket 2
Idag ska jag lämna in några kort för snabb framkallning å sen ska jag hämta paket å sen ska jagh försöka hinna med å scrappa oxå
Idag ska jag lämna in några kort för snabb framkallning å sen ska jag hämta paket å sen ska jagh försöka hinna med å scrappa oxå
Faseeeeeeeeeeen vad det e svårt att doodla snyggt
Ja svagt med blyerts kladda direkt på skulle jag aldrig göra så övermodig e jag inte.. Svårt att få det snyggt efter 100:e suddet bara.. Blä..
Rhona farrer.. Lövve nja jag har lagt ner för ikväll, khar suttit å gjort en lista till skumpis med grejer som vi ska besatälla istället
så nu lääääääääääääääääängtar jag!!!
Jag har beställt från H.O.P 3 gånger första gången tog 1 mån dom två andra gångerna gick det på en vecka så jag har bara vart nöjd men jag vet andra som tyvär har haft strul med sina paket
Dramaqueen: Vart var det du hade beställt ifrån om man får fråga
Tycker oxå att man kan säga om man är missnöjd med något ställe, då kanske butikerna dessutom ser till att skärpa sig lite.. Dramaqueen jag antog oxå att det var Magnolia du hade beställt ifrån, har själv beställt därifrån å råkat ut för exakt samma sak som dig å jag vet (tyvär) ingen som har vart nöjd med dom... Synd..
Dramaqueen: efter vad jag har hört så är det oftast inte hon som har butiken som står där utan tydligen hennes föräldrar som är jättetrevliga ( jag har aldrig vart där själv..) men ibland har det tydligen även vart strul i butiken, folk som har fått betala för mycket m.m..
Det har funnits en tråd på scrappiz om just magnolia som blev borttagen eftersom det inte var okej att diskutera negativa saker om svenska butiker (lite hyckleri kan jag tycka eftersom utländska butiker ofta diskuteras..) lite synd för det bästa hade ju varit om man hade kunnat ha en öppen dialog med butiksägaren. Sen har jag även hört att ägaren har har blivit anmäld här på fl för att hon fanns på bröllopstorget innan å attackerade folk som sa negativa saker om butiken å även inne här på fl.. om det e sant vet jag inte utan det e bara sånt jag har hört från andra.. Det e synd att det blir så för servicen funkar ju så himla bra på alla andra ställen... det hade vart kul att få höra nått positivt om dom oxå
Skumpis:
TJOHOOOOO