• MAMMSY

Scrapträsket 2

Måste bara leka lite med Julia,(=supergnällig) e det okej om jag mailar(?) några till dig om en liten stund typ en halvtimma eller så

• MAMMSY

Japp Ska jag maila till dig med.. Hjälp klängig bebis..

• MAMMSY

pillanlax, det finns en tråd med diggiscrappare fråga dom

• MAMMSY

Carolina jag har oxå gjort en LO  om du vill kika snart blir vi 3 den e lite kärleksfull

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-02 22:18:14 följande:
    Matriark skrev 2006-08-02 22:16:19 följande: Carolina1979 skrev 2006-08-02 21:58:10 följande: Är det någon som gjort en LO om sin förlovningsdag eller liknande, kanske en kärleks-LO för er o er partner? Skulle vilja ha lite inspiration...Har nämligen påbörjat min första nu, men behöver lite idéer om dekorationer o så... vi tog aldrig med oss kameran när vi förlovade oss, ville inte förstöra stämningen. Men jag ville förstås ändå scrappa om det, så jag tog lite passande papper och dekorationer, skrev ner datum, rumsnumret till sviten med en dekorativ nyckel.. och skrev på latin amor vincit omnia som betyder "kärleken övervinner allt". Just dom orden betydde mycket för oss och den dagen.  hahaha...fick en vision om hur jag drar fram kameran på bröllopsnatten allt för scrappingen eller hur var de
    Hahahahahhhaahahaha den LO:N ska bli kul å få se sen
  • MAMMSY

Jag har RubOns en massa alfabets stickers från olika tilverkare foamstamps å ibland beställer jag rubriker från scrapfun.se

Å kul Fnyz när får man se resultatet?

• MAMMSY

Här är en till som ska nana kudden Förvånadgääääääääääääääääääääääsp

• MAMMSY
    Bejbi78 skrev 2006-08-03 08:21:30 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag på Pink Cat Studio-stämplarna Coffee/Tea?! Har letat överallt känns det som *suuuuuuck*
    Hej Hej Hoppas allt e bra med magen å pyret där inne   Du kan ju beställa direkt från pink cat eftersom du ändå e egenföretagare tror adressen e pinkcatstudios.com ska kolla upp det lite mer noga  själv e jag helt såld på deeras underkläds stämplar å bakgrundsstämplar Räcka ut tunganPenga mun
Svar på tråden Scrapträsket 2