Drömtydning
Finns det några bra sidor på nätet om drömtydning. Jag drömmer massor, mycket hemska drömmar så jag skulle vilja ta reda på vad de betyder. Sedan är jag hemskt intressead av just drömmar
Finns det några bra sidor på nätet om drömtydning. Jag drömmer massor, mycket hemska drömmar så jag skulle vilja ta reda på vad de betyder. Sedan är jag hemskt intressead av just drömmar
hella77-jag drömde att jag såg på när en man sprang i kapp en kvinna som var ute o gick med sin hund,o han kom ifatt de o slog helt sonika ihjäl hennes hund!? bankade hundens huvud i backen.mannen var "galen" typ.
varför drömmer jag det?
ja,hjälplös "är man väl"! på nåt vis......en pojke brann ju inne i en bil o dog ,har du kanske hört på nyheterna,bara för några dar sen.Det var ju här i min bostadsort........
o det är klart att då började man väl tänka att saker o ting kan hända ,speciellt barnen,o allt kan man inte skydda de från osv.
Men från det,till att drömma att nån slår ihjäl en hund?
Ja,tror du det har samband??
Kände mig inte hjälplös i drömmen! Bara vansinnigt upprörd o arg.
Det är ju nåt som stör dig...
Att hunden dödades betyder ju att nåt håller på att tas bort från dig.
Att det ska ha ett samband med pojken vet jag inte tyvärr...
Det är ju oerhört svårt att tyda såna här drömmar.
Men fundera lite på vad du har omkring dig som "stör" så kanske du kommer på vad det är.
Annars kanske det, helt enkelt är så att du är rädd för att något/någon ska tas ifrån dig...
Hej! Är det någon som kan tyda mina hemska drömmar? Jag har drömt flera ggr att mina familjemedlemmar jagar mig och vill döda eller skada mig. Detta har inte hänt i verkligheten, även om en av dem, min bror, tidigare varit väldigt hotfull mot mig när jag var yngre. I drömmarna har de ofta vapen, och jag försöker gömma mig. Jag är fylld av dödsångest och skräck. Vet inte vad jag ska ta mig till. Går i terapi, och min terapeut säger inte så mycket; han menar att det är något man måste ta reda på själv. Har ni några idéer? En gång drömde jag att min pappa jagade mig med en motorsåg. Till slut sprang jag ner i vattnet, men kom inte undan. Han hann ifatt mig. Sedan vaknade jag.
hella77-men kan det vara så att det ÄR på väg att vara så att nån dör snart? kan det rent av vara att jag "känner av det" så jag drömmer så där? för min svärfar tex är lite smådålig o 83 år......inte så att han är döende,men så där allmänt som man kan vara vid 83års ålder.
men jag är inte direkt "rädd" för det!?
Att nåt händer barnen är man ju alltid.........
Hella: Du har rätt! Tack för ditt svar.. De har inte direkt varit till min hjälp. Jag fåt utgå från det, detta hjälpte verkligen mig, Stort Tack!