Drömtydning
Finns det några bra sidor på nätet om drömtydning. Jag drömmer massor, mycket hemska drömmar så jag skulle vilja ta reda på vad de betyder. Sedan är jag hemskt intressead av just drömmar
Finns det några bra sidor på nätet om drömtydning. Jag drömmer massor, mycket hemska drömmar så jag skulle vilja ta reda på vad de betyder. Sedan är jag hemskt intressead av just drömmar
jag drömmde för inte så längesen att jag vänta barn. kände tydligt sparkar från den lilla i magen i drömmen, kändes så trovärdigt. när jag sen vakna kändes det bara förvirrande,och en annorlunda känsla som jag inte kan beskriva. kommer ihåg all kärlek jag kände i drömmen.
för en tid sedan drömde jag att jag satt i mitt rum och allt var vit, och tydlingen hade jag en altandörr av glas ut i en underbar blommande trädgård. jag väntade barn i den drömmen med och den var ritkigt trevlig (drömmen). jag skulle gifta mig och min mamma kom in i rummet för att fråga mig något och en vägg som annars finns mellan två rum var borta och det var stort o luftigt. det blåste in lite ljumen svag vind genom rummet och min lillagrannflicka kom inspringande med blommor och skulle lägga på den vita spjällsängen. hade vita tunna tyger överallt i rummet som rörde sig lite grann. härligt dröm. glömmer den aldrig.
inget av det. kanske bara min kropp som vill berätta att den är mogen eller något?
men vad betydde då den senaste grav-drömmen då? den då jag kände barnet sparka
Antingen att du är eller kommer bli gravid skulle jag tro.
Men när är en annan fråga ![]()
kommer, kommer jag säkert. men inte nu eftersom jag äter piller och inte väntar mig något barn just nu.
och är, är jag inte. det vet jag med säkerhet
Okej... men då kommer det säkert.
Det måste ha varit en underbar dröm du drömde eftersom det var så ljust omkring dig.
Härligt! Lycka till! ![]()
a det var det
båda var jätte mysiga