Drömtydning
Finns det några bra sidor på nätet om drömtydning. Jag drömmer massor, mycket hemska drömmar så jag skulle vilja ta reda på vad de betyder. Sedan är jag hemskt intressead av just drömmar
Finns det några bra sidor på nätet om drömtydning. Jag drömmer massor, mycket hemska drömmar så jag skulle vilja ta reda på vad de betyder. Sedan är jag hemskt intressead av just drömmar
hehe drömde om att vara gravid i natt igen. jag tror min kropp är inställd på att jag ska bli det
Vet nån vad ormar betyder i en dröm??
Samt att man går ut tex på stan och missat ta på sig byxor eller tröja?
Har hört att det har nån betydelse men vi kan inte komma ihåg vad när vi satt och disskuterade olika drömmar...
Skulle gärna veta vad min dröm betydde som jag hade härom natten, men den vågar jag inte berätta här för då spärrar de in mig.
Jag skickar en drömfråga oxå...
Jag drömmer ofta att jag tappar tänderna, vad betyder det?
sidor som kan vara av intresse
www.dromcentrum.se/dreams.htm
www.vipstar.nu/pages/symbolmappen.lasso
www.overnaturligt.se/Drommar/drommar.htm
Tack för tipsen... intressant! ![]()
Hmm, det stämmer nog båda två, inte att jag missköter min hygien, men lite bekymrad av att jag inte haft råd att gå till tandläkaren de senaste fem åren är jag ju...Och visst tappar jag ork, jag lider ju av Myalgisk encefalimyelt (kroniskt tötthetssyndrom)....
TACK!
TS jag lånar din tråd. I natt drömde jag om en massa Indianer någon som kan hjälpa mej att tyda vad det betyder?