Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Samma här - Ingen bebbe=fika med er.
    Men då skulle jag gärna åka med någon från Nybro, har ingen bil förren kl 13.

• Nina75

Kan ju iofs komma lite senare, gör ju inget om jag missar en halvtimme/timme.!? Får se om jag kan och om jag "vågar" ge mig av...
    Kommer jag så kommer jag....
    Vart ska ni/ni fika? Är det lörd som gäller nu då?

• Nina75

Minname - Här är jag Har varit hos bm idag, så blev det McD och en runda på ÖoB.

Uääää , fick veta att nu är jag den enda i min föräldragrupp som INTE har fått bebis. Känns verkligen jättetrist. Nu hoppas jag på lörd el sön. Zelda är född en lörd, så kanske det blir samma nu. Och så är Zelda född den 31:e, kanske det blir samma då..... Fasen, pappa åker på 3 veckors utlands semester på tisdag, hade ju räknat med bebbe innan dess.

• Nina75

Ja skräm ut den är ni snälla. Vore skönt att vara på bb under halloween. Tycker inte om när ungarna kommer och tigger, så det slipper jag gärna...
    Jakob hade visst planerat att jobba lite imorgon, vilket innebär att jag inte har tillgång till bilen i alla fall. Så tyvärr, lördagsfika blir det nog inget för mig. Jag hade gärna fördrivit tiden med er annars.

Kanske ska förtydliga att det är _min_ pappa som ska på semester, inte bebisens pappa....

• Nina75

Förresten.... Någon mer nu som vill in på hemsidan nu? Snart har jag inte tid att sitta framför datorn och uppdatera längre

Är det något ni vill ändra på?

• Nina75

Nu sitter ni och smaskar på era goda bakelser eller nått. *grymt avis*
    Jag storstädar och lagar raggmunkar.... Allt för att köra igång "lilla" magen.

• Nina75

*puff puff*

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie

? 2005
    ? Salsan

Totalt: 21 st

• Nina75

Ytterligare en Kalmartjej, vad kul!!!
    Välkommen hit AnnaD!

• Nina75

Var det någon fika igår?
    Blir det någon fika idag?
    Var är ni allihop?

• Nina75

HelenR - Nä, det blir ingen oktoberbebis för oss. Har lite förvärkar bara, inget mer.

Svar på tråden Kalmar-tråd