Kalmar-tråd
Samma här - Ingen bebbe=fika med er.
Men då skulle jag gärna åka med någon från Nybro, har ingen bil förren kl 13.
Samma här - Ingen bebbe=fika med er.
Men då skulle jag gärna åka med någon från Nybro, har ingen bil förren kl 13.
Kan ju iofs komma lite senare, gör ju inget om jag missar en halvtimme/timme.!? Får se om jag kan och om jag "vågar" ge mig av...
Kommer jag så kommer jag....
Vart ska ni/ni fika? Är det lörd som gäller nu då?
Minname - Här är jag Har varit hos bm idag, så blev det McD och en runda på ÖoB.
Uääää , fick veta att nu är jag den enda i min föräldragrupp som INTE har fått bebis. Känns verkligen jättetrist. Nu hoppas jag på lörd el sön. Zelda är född en lörd, så kanske det blir samma nu. Och så är Zelda född den 31:e, kanske det blir samma då..... Fasen, pappa åker på 3 veckors utlands semester på tisdag, hade ju räknat med bebbe innan dess.
Ja skräm ut den är ni snälla. Vore skönt att vara på bb under halloween. Tycker inte om när ungarna kommer och tigger, så det slipper jag gärna...
Jakob hade visst planerat att jobba lite imorgon, vilket innebär att jag inte har tillgång till bilen i alla fall. Så tyvärr, lördagsfika blir det nog inget för mig. Jag hade gärna fördrivit tiden med er annars.
Kanske ska förtydliga att det är _min_ pappa som ska på semester, inte bebisens pappa....
Förresten.... Någon mer nu som vill in på hemsidan nu? Snart har jag inte tid att sitta framför datorn och uppdatera längre
Är det något ni vill ändra på?
Nu sitter ni och smaskar på era goda bakelser eller nått. *grymt avis*
Jag storstädar och lagar raggmunkar.... Allt för att köra igång "lilla" magen.
*puff puff*
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram
Oktober 2004
25 Nina75
31 Andi Pandi
November 2004
22 Ubj
December 2004
6 tuffsan
11 Knyttet
18 bebben04
Januari 2005
6 Minname med en Hedwig/Nehmo
19 Aphrodite
24 Vickan
Februari 2005
4 Sparven
11 Lyckligast i världen
21 lillefrejen
24 Eddies Med tvillingar
26 annikandy
Mars 2005
27 Mariiee
April 2005
19 Busbubblan
Maj 2005
21 Soffie
? 2005
? Salsan
Totalt: 21 st
Ytterligare en Kalmartjej, vad kul!!!
Välkommen hit AnnaD!
Var det någon fika igår?
Blir det någon fika idag?
Var är ni allihop?
HelenR - Nä, det blir ingen oktoberbebis för oss. Har lite förvärkar bara, inget mer.