Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Anton har oxå varit jätte förkyld,tyckte de va jätte jobbigt,mest på nätterna...Men nu e han frisk,och de e skönt de...Men de e nog min tur att bli förkyld,näsan bara rinner,lite jobbigt....
    Nu tycker han nog att jag e lite taskig. Har ju börjat vänja honom att sova i sin säng,och de vill han inte,men jag tänker inte ge mig hihihi.. Han e så mycke för närhet.....
    Nina och Anna. Sover era små i sin säng??
    Ja babysim har jag oxå funderat på,men man måste väl nästan anmäla sig rätt fort,för jag har hört att de kö,men de vara vad jag har hört.. Men när börjar man med babysim??

• HelenR

Inatt har de funkat hur bra som helst... Hoppas att de går lika bra inatt... Jag vill testa i alla fall. Funkar de inte så får han sova hos mig...tack för era råd i alla fall...

• HelenR

Inatt har de funkat hur bra som helst... Hoppas att de går lika bra inatt... Jag vill testa i alla fall. Funkar de inte så får han sova hos mig...tack för era råd i alla fall...

• HelenR

De va jätte lugnt hos mig oxå när jag väntade Anton,men någon spark kände man då och då.. Men rörde den inte på sig så va jag ute och gick,då vart de full rulle=)Längtar tillbaka lite=)

Inatt har Anton inte vart rolig....Fick ha honom brevid mig inatt,Han har varit jätte bökig...Hoppas att de blir bättre inatt...De märks..

Snart helg,den här veckan har gått fort....en kompis till mig har börjat med FL och hon kommer väl vara med på fikat på söndag,hon heter elle200sx om ni vill kolla in henne=)

Ha en bra dag...

• HelenR

Nina:Din lilla tös växer som tusan,här går de undan,hon går väl snart om Anton=) Hoppas att de e bra annars??

• HelenR

Ja snart e du där Tufsan.. Känns de spännande??Snart har du din lill* hos dig....Man längtar så mycke....Önskar dig lycka till i alla fall...

• HelenR

Ikväll blir de myspys med lilla familjen=),imorgon ska man tvätta=( inte kul sen ska jag på 1-års kalas,och på söndag så ska jag fika med er tjejer....
    Jag skriver upp Linda med som ska med på söndag.....

Lista FIKA:

Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!

Aphrodite
    Tufsan????
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen
    Friberg
    lillefrejen
    elle200sx

• HelenR

Hur känner du dig idag Tufsan?Några små känningar?? Hoppas att h*n kommer snart...
    Syns imorgon....

• HelenR

Hej hej.. Jag har en fråga... Har hört att de finns mammabarn jympa,är de någon ålder på hur gammal barnet ska vara??Tänkte man skulle börja....

Hoppas att din förkylning försvinner snart Anna...

Minname:Hur va de nu i Tyskland,fanns de något gått att inhandla??

• HelenR

Jag tackar oxå för en trevlig fika.. Måste vi snart göra om.. Sköt om er...

Svar på tråden Kalmar-tråd