Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Ett stort Grattis till Knyttet.. Hoppas att du får mysa bebis idag.. Någon som vet om Tufsan kommer hem idag?? Kan ju fråga Minname de=)

• HelenR

Andi Pandi:Ja de va lite synd att man inte kunde gå på mammabarngympan,Vill ju inte att barnvagnen ska bli snodd..
    Ja de hde vart kul och gå ut och gå med barnvagnen,de säger jag inte nej till... Får kanske ta de till våren då..

• HelenR

Tillis:När i början ska du ha av Juli?? Kanske de blir min födelsedag=) hehe..

• HelenR

Jag fyller den 7/7.. Ja de va ju typiskt att han inte kunde just den dagen,men hoppas att de går bra och byta....

• HelenR

Gud va kul att allting gick bra... Skönt att de inte va något allvarligt med lilla Edvin....Skönt att amningen går bra.... De e verkligen en omställning nu när man har barn....Lycka till nu,hoppas att man snart får se dig,visst de dröjer några veckor,man måste ju komma i att först...kram på dig

• HelenR

Jag kan verkligen inte sova.. De blir ju inte bättra av att man sitter och dricker julmust heller.... Jag har nog blivit beroende av julmust hehe,älskar de...=)
    Anton va hur bökig som helst igår. Va man än gjorde så va de inte bra.. Han sov nog en timme på hela dan,nu sover hur gott som helst...Men dom kan väl ha såna perioder,men de e inte kul....

Någon som har lust med en fika nästa vecka eller kanske på söndag den 19:e och önska varann god jul och gott nytt år,skulle vara trevligt tycker jag.. Vill ju träffa Andi Pandis lilla Neo,har man inte gjort de.. Men ni kan ju tänka på saken....Ska sova nu....

• HelenR

Jag skriver upp en fikalista så får vi se hur många som vill och kan på söndag...

FIKA 19/12
    Helen

• HelenR

Vilken tid hade du tänkt dig?? Efter fyra??

• HelenR

Tänkte på fikat. Vi kanske kan ta de nästa vecka istället,om någon vill förstås??
    De vore kul om vi kunde använda hemmisen sitället=)

• HelenR

Ett stor grattis till Knyttet. Jätte söt liten tös,fin födelsedagspresent=)
    Minname:Hur är de med dig egentligen??=)

• HelenR

Jaha då sitter jag här igen=)Anton kan inte sova. Han e riktigt bökig. Han har hållt några timmar nu,vet inte riktigt vad de kan va....Nu ligger han och blarar för fullt....Hoppas att han somnar snart=)

• HelenR

De e ju de att jag inte drack någon julmust igår,men jag ska passa mig för de,jobbigt,men jag ska nog klara av de hehe....

Jadu minname skönt att de e sista dagen va??

• HelenR

Achanta:Vilken tid hade du tänk dig på måndag?? Jag ska träffa en kompis på måndag men vet inte vilken tid än,kanske hinner med en fika....=) De verkar som att Anton inte heller blir mätt,han äter jämnt och ständigt,han blir 3 mån nu den 30:e..... Vad ska man göra??

• HelenR

Soffie:Jag har faktiskt inte en aning,men de finns ju personer som kollat upp könet på bebisen,men frågan e ju vart??Men jag vet tyvär ingen...

• HelenR

Jag tycker vi kan börja med hemmisen.. Men de kanske e lika bra och starta upp en ny tråd,för alla e väl inte med på hemsidan,eller vet om den....

FIKA 19/12
    Helen
    Nina

20/12
    Achanta?
    Nina
    Helen

Svar på tråden Kalmar-tråd