Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Låter bra att få en ny tråd.. Hoppas att de går bra för Längta nu...

Nina75: Ja de e skönt att huvudet har fixerat sig rejält,nu är de bara denna väntan,och den känns lång just nu.. 9 dagar imorgon ons... Fast tiden har gått rätt så fort... Men jag håller tummarna så hårt jag kan att jag snart har en bebis.....

Hoppas att ni andra mår bra....?? Hoppas att de kommer in lite fler nya till denna tråd....
    Ha de.....

• HelenR

Nu gör jag bara en chansning=)
    HelenR:Pojk OBS vet inte könet
    Maj77:Pojk
    Nina75:Flicka
    Andi pandi: Pojk
    Tufsan:Pojk
    Knyttet:Flicka
    Minname:Flicka
    Aphrodite:Pojk
    Sparven:Pojk
    lillefrejan:Flicka
    Mariiee:Pojk
    Soffie:Pojk

• HelenR

Jaha okey.. fattar lite trögt hehe.. Jag tror ju att jag får en pojk...=)

• HelenR

Achanta: Klart du får vara med i gruppen.. Alltid lika roligt med nytt folk... Grattis till pojken=)

Jag kommer ju inte vara med på träffarna som kommer,men jag hoppas att ni får trevligt.. Jag väntar ju bara att något ska hända.. Har varit ute och gått och storstädat hela lägenheten idag=),kan ju hoppas att de vill hända något...Putsade ju fönstrerna förra veckan och då gick ju slemproppen.. Så nu är de bara till och vänta=)

• HelenR

Vill att de ska hända något nu... Men h*n trivs i min min mage,vill inte alls kika ut...
    Värker i ryggen till och från,men de e liksom inte såna värkar som jag vill ha de,sen känns de som att h*n trycker sig neråt hela tiden,även om jag sitter ner....
    Kan de inte hända något nu???

• HelenR

Ja man vet ju aldrig,ni kanske får före mig Maj77 och Nina75.. Skulle jag gå över så sätter dom ju igång mig efter två veckor och de blir ju när Maj77 ska ha den 15okt,men jag hoppas att h*n vill komma ut tidigare.. Har ju hört att pojkar stannar längre än flickor i magen,så jag har ju garanterat en pojk,en envis sådan=)Har man gått i 9 månader så kan man nog gå yttligare 1-2 veckor till=)

• HelenR

De e bara vad jag har hört.. Min syster födde 3 veckor för tidigt med sin pojk... Men jag känner att jag kommer få gå över=)Skulle inte förvåna mig ett dugg=(

• HelenR

Ni har ju 4:a-kök,kanske inte e så trevligt. Sen finns de ju ett fik till där gamla vero moda låg,vet inte vad de heter,skafferiet eller nått tror jag,vet inte när de öppnar i och för sig,sen vet jag inte om Holmgrens e öppet... Dåligt sådär på en söndag=(

• HelenR

Jag får kanske ta och följa med på den där träffen i alla fall på söndag,för den här lille rackarn i magen tycks ju inte vilja komma ut=) Så de e ju bara bestämma en tid och vart så kommer jag=)

• HelenR

Hur blir de med träffen imorgon?? Ska vi säga en tid och en plats?? Typ vid 11,för de passade väl dom flesta,men frågan e vilket cafè??

Svar på tråden Kalmar-tråd