Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Jaha, nu åker vi igen då.....

• Nina75

Hej på er!
    Tack för alla grattis. Nu är vi hemma. Jag tog tillfället att stanna länge på bb, skönt att få vila ifred eftersom svärmor o co var här hemma.
    Allt gick jättebra. Är överlycklig mamma till två underbara tjejer nu. Och dessutom slapp jag snittet eftersom hon turligt nog hade vänt sig tillbaks under natten. Istället blev jag igångsatt med dropp, vilket var helt ok. Ungen kom ju ut iallafall och förlossningen blev helt normal.
    Nu har jag en hungrig liten tjej här och jag är trött.... Fortsätter en annan dag

• Nina75

Minname - Tack, tur att man inte alltid ser ut som man känner sig . Jag har så fruktansvärt ont i rygg, höfter och tuttar så jag vill helst bara krypa ur skinnet. Men visst, bortsett från det mår jag ju bra.

HelenR - Egentligen skulle jag kunna ta ut henne redan nu. Men med tanke på att bm varnade mig lite extra för rs-viruset som härjar lite extra nu på hösten känns det mer rätt att vänta någon vecka till. Och sen är det ju ryggen, jag klarar ju inte ens av att ta mig fram här hemma ordentligt..... Får se när den blir bättre.

Soffie - Jag håller nog med Minname om Eva. Jag har bara haft henne vid ett tillfälle när de andra hade semester, men jag gillade henne jättemycket. Annars har jag haft både Aina (denna grav) och Gerd (förra grav) och de är väl ok. De är bra på olika sätt.

Vickan - Förstår din oro, fy så tråkigt. Men än finns ju hopp för att den ska hinna flytta på sig. Håller tummarna.

• Nina75

Ville bara säga hej!
    Har fortf ont i ryggen nåt enormt. tur man har en "lätthanterlig" bebbe, Jakob är ju sällan hemma

Tufsan - Nu är det du på tur

• Nina75

Rapport från lilla mig.
    För jag är verkligen liten nu. Har har haft feber i 3 dagar, mjölkstockning på bägge sidor och såriga bröstvårtor samtidigt som ryggen inte är bra... Har varit inne på sjukhustet idag och fått lite goda råd och salvor, hoppas det löser sig snabbt nu.
    Känns lite tråkigt att inte kunna hänga här inne hos er så ofta som förut

• Nina75

*sss* precis, vi vill ha fler "medlemmar" på vår alldeles egna hemmis

• Nina75

Jen80 - Jag har mailat dig...

AndiPandi - Jobbigt att inte få sova ordentligt. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som har en tjej som sover mycket. Är uppe 1-2 ggr/natt bara. När Zelda var nyfödd har jag för mig att jag var uppe hur många gånger som helst varje natt, usch det är jobbigt.
    Nu är det mest jobbigt att ha ont i tuttarna. Hur går det med amningen för er andra? Trodde förståss att det skulle funka jättebra för mig eftersom det gjorde det förra gången, tji fick jag

Min lilla tjej heter NOVA

• Nina75

Jodå Helen jag läste , ska fixa det...

• Nina75

Krya på dig Helen!

Jag hade gärna fikat idag, mår bättre nu. Men Zelda kommer hem från dagis kl 12... Nästa vecka börjar hon sina vanliga dagistider igen 9-14 så då kan jag fika vid lunchtid igen.

Någon som är sugen på Nybrofika till helgen annars??? Lörd?

• Nina75

AnnaD - Vi kanske ska ta en fika på Mc Kaffe & paj är ju gott Då kanske du kan ta en rast med oss

Svar på tråden Kalmar-tråd