Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Ska ni bada idag Minname och Tufsan? Jag har så vansinnigt tråkigt idag och energin börjar komma lite smått tillbaks efter att jag börjat bli lite mer ordentlig med järntabletterna. Så jag funderar på att ta med mig Zelda till simhallen i eftermiddag, skulle ju vara kul att ses även om jag mest kommer att hålla till i lilla bassängen. Jag vill bubbla också, någon som vet om det är så lämpligt att göra det i v40?

• Nina75

Maj77 - Ett annat tips är att titta här på fl under allmänna diskussioner och mat. Jag tog en titt där tidigare idag och fick massor av inspiration.

• Nina75

Har inte haft internet på hela dagen, tydligen någon rolig typ som grävt av en kabel inne i Kalmar, hur kul är det?

Måndag hade varit kul, men tyvärr har jag ingen som kan ha Zelda måndagar...

Skönt att han växer Helen. Snart väger han lika mycket som Zelda gjorde när hon föddes

• Nina75

HelenR - Kanske skulle det mest bli jobbigt både för oss och för henne. Hade med henne på Nybroträffen och hon bara tjatade hela tiden om att hon var färdig och ville åka.
    Zelda vägde 4310 g, denna gången blir det säkert en 5 kg bebbe om den inte skyndar sig ut.

• Nina75

Lillefrejen - Nej, jag bor i Nybro. Det var en teliakabel som var av och det påverkade tydligen oss här också. Och mobiltrafiken med. (inte bara telias) Tycker de borde ha lite bättre koll på var de gräver någonstans, det händer rätt ofta...

Har varit hos bm idag. INTE kul. +3 kg på 2 v, förmodligen bara vatten eftersom jag svullnat rätt mycket. Sammanlagt har jag gått upp 20 kg nu, mot 13 kg förra grav. Sf mått =40 cm. (lika stor som jag var då jag födde förra gången). När hon skulle mäta magen var hon tvungen att "lyfta upp" den, känns nästan lite pinigt.
    Hon sa att huvudet var fixerat när jag frågade, men jag såg att hon skrev ruckbart i journalen, hmm....
    Bf på måndag, hoppas jag inte behöver vänta längre än så.

• Nina75

Kul med studiebesök Tufsan.

Ja visst var ni fina i tidningen Maj77, kul att få ett ansikte på dig.

• Nina75

*Puff puff*

FIKADAX i i Kalmar.
    Vi kan:

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    Nina???

• Nina75

FIKADAX i i Kalmar.
    Vi kan:

Tis 26/10

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    Nina???
    Bebben04

• Nina75

Känner mig lite kluven nu om jag ska fika på tisdag eller på söndag (om det blir något). Tror inte att jag kommer att åka på båda träffarna, även om jag skulle kunna...

• Nina75

Ja, jag hoppas ju verkligen det. Men än är det ganska lugnt i magen förutom massor av sammandragningar (som vanligt) Har varit ute på stan och gått i butiker både fre-lörd, tänkte det kunde sätta fart på det hela, men icke då.

Svar på tråden Kalmar-tråd