Inlägg från: Nina75 |Visa alla inlägg
  • Nina75

Kalmar-tråd

Undrar hur det gått för HelenR?
    Har inte hört något från henne sedan hon konstaterade att hon hade värkar igår mitt på dan. Det borde nog ha kommit en liten bebbe nu!?
    För jag hoppas hon inte "luras" igen

• Nina75

Kristvallatjejer ( ev andra också)- Det är inte helt omöjligt att jag går på fotbollen i Kristvalla imorgon (lörd) kl 14. Någon som har lust att göra mig sällskap isåfall? Vore kul! Har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska åka, men jag tror det.

• Nina75

Ja, visst är han för söt. O vad mycket hår Riktig liten trollunge

annikandy, det blir fotboll för mig imorgon. Om du kommer dit så kan du ju bara leta upp henne med den största magen, troligen är det jag

• Nina75

Maj77
    Minname
    Andi Pandi
    Nina

Blir det bara vi på fikat? INGEN annan som är sugen?

Jag vill i alla fall fika.
    Vet inte om jag vill samåka, för kanske hittar jag på lite annat i Kalmar också när jag ändå är där utan barn. (gäller att passa på)

• Nina75

Vad härligt att det börjar plcppa ut bebisar. GRATTIS till Maj77 också.
    Det känns jättebra att det är jag som står på tur nu

Då antar jag att det bara är jag, Minname och Andi Pandi kvar som vill fika nu??? De övriga på listan (Helen och Maj77) vill väl vara hemma och gosa bebbe.

Blir det Kalmarfika? 3st!! Var bor du Andi Pandi, Kalmar? Annars kan vi ju lika gärna ta Nybrofika om det är så att du bor här!

Nu ser jag ju att Annikandy är med på fika, en Nybrobo till....

Är lite tjatig, för jag måste ju ordna med barnvakt om jag ska iväg...

• Nina75

Jag skulle också uppskatta Nybrofika väldigt mycket. Vet att i allafall nostalgia har öppet. Vad säger Andipandi och annikandy?

• Nina75

Vore ju förståss kul att få träffa dig Andi Pandi innan du också blir av med magen. (men du skulle bara våga smita före mig )

Bestäm ni andra hur vi ska göra idag, jag är med på vilket som.

• Nina75

Jag kan ta en tur upp till stan och kolla vad som är öppet. Jakob fick sin golf inställd idag så jag har bilen hemma.

• Nina75

Cafe Nostalgia har öppet 11-15 idag.
    Känns lite taskigt mot AndiPandi som inte kan komma om vi tar Nybro.... Hoppas att du kan nästa gång också då istället.

Ska vi bestämma Cafe Nostalgia idag? Vilken tid Annikandy och Minname? Eller var vi fler?

Svar på tråden Kalmar-tråd