Kogänget surrar vidare 2
äh, vad fåglarna...jag sällar mig till babyboomen jag med ![]()
äh, vad fåglarna...jag sällar mig till babyboomen jag med ![]()
hi hi...i slutet på mars är det beräknat!!!!! och det lilla roliga i det hela...minns ni taccobuffen vi var på solen, nitis, jc, nöten....hade timmarna innan testat + så gissa om jag hade svårt att hålla tyst!!!????
och du nitis som tyckte "vi väntar ett tag va"....hmm...bet mig i tungan då!!!!!
GRATTIS till dig Choko!!!!!!!!! roligt roligt!!!!!
GRATTIS NITIS!!!!!!!!!!
alltid skoj att få jobb!!!! städa lugnt!!!!!!
Choko: va synd!!!
men som övriga skrivit....alltid roligt att träna oxå
siktar på maj eller sommarbebis då!!!!!!
Nu har D sovit första gånngen på dagis!!!!!! Inga problem det heller...fattar inte att det går SÅ bra!!! men klagar inte över det....underbart att höra är det!!!! ![]()
jahaja, 2 stycken planerar starta eget....nu blev man ju rätt så nyfiken på vad det är för nå ni ska sälja!!!
undrar vad alla kossor hittat på under helgen då??
vi var på dop igår, ADORAs skrutta som fick bada i dopfundet (eller vad det heter) sen var det kalas med en massa gott att äta
magen stod i 4 hörn sen tror jag....
var på Myrstacken idag på em...D hade hur roligt som helst...var alldeles svettig när vi åkte därifrån....mycket hoppa o klättra vart det för honom!!!
tänk att alla våra små går på dagis nu...är det bara Solens som inte gör det ännu??? Nötens börjar väl i morgon om jag inte fått det hela alldeles om bakfoten....?...tänk va stora de alla blivit!!!!
nåja, nu ska jag kika vidare.....ha det!!!! ![]()
nu har D haft 2 tuffa dagar på dagis med många tårar!!!!
i går var det värre...så i mrose ville han INTE till dagsi...och när A skulle lämna honom var det gråt, klamra sig fast och så...men sen följde han iaf med sin fröken...snyftande....
så jag fasar för morgondagen då jag ska lämna!!!!!! kommer väl gråta jag med när jag cyklar till jobbet sen....
men som sagt, bakslag kommer nästan alltid så det är ju bara att rida ut och hoppas att han kommer över det fort.....
ikväll har vi P-möte....Uj va skoj!!!!
ska iaf få pizza, så det är inte så himla synd om mig ![]()
solen:
personalmöte......tänkte mig inte för för utan bara skrev som jag brukar....
attans vad det regnar idag då...mannen har bilen så jag blir ju så illa tvungen att ta cykel för att lämna D och ta mig till jobbet...himla tur att jag kom ihåg att ta med mitt regnställ hem igår
D vaknade före halv 6 i morse med...och vi ska inte iväg förrän vid halv 9.....blir lång morgon hemma....suck..jag är så trött så trött...vill bara sooooova!!!!!!!
*gääääääsp*
varit på kick-off emd jobbet i helgen...eller igår till idag....skulle till hemlig ort. och jag lovar att vi snurrade runt halva västmanland och halva dalarna innan vi landade på VANBO HERRGÅRD utanför ludvika.....snacka om omväg!!
jobbade lite på dagen när vi kom fram....blev väl lite si o så med det i och med att vi alla var så trötta...men sen på em skulle vi leka!!!!!
och vi hade först 5kamp med div grenar.....sen vart det FÅNARNA PÅ HERRGÅRDEN tror jag de kallade det för!!! var lite fångarna på fortet över det hela, med utmaningar och så i olika "celler"-----lösenordet klarade vi och sen sprang vi ner till vattnet för att leta upp skatten de gömt.....och det var JAG som hittade den!!!! en flaska skumpa de lindat in i folie och sen gömt i vattnet under en sten....SKÅL!!!!! (tog en liten liten mun bara...) sen var det lite tilltugg och bubbelbad som gällde...
kvällen slutade med middag, fast för mig illamående som jag var...i säng utan middag...
ussa vad otrevligt det blev!!!!! nåja...
Och över till nå helt annat.....D har blivit som förbytt sen dagisstarten!!!!! den goa, glada D som vi känner är helt borta...har bytts ut till en ledsen och ängslig D som varken vill sitta i knä eller själv, leka eller inte leka.....ja, ni förstår....jobbigt är det när inget duger eller är bra!!!!!
nä, nu ska jag packa upp min väska....sen när D somnat sätta mig o glo på TV o äta OSTBÅGAR!!!!!!!!! ![]()
JC: välkomna hem igen!!!!!! härligt att höra att ni haft dte bra o att allt gick bra med lillan!!! ![]()
nitis: himmel så söt kisse!!!!!!! håller fortfarande på SKORPAN....![]()
solen: tror tyvärr inte att det skulle göra någon skillnad om det var dagmamma eller dagis...det är nog den hela grejen att bli lämnad någon annanstans som gör det jobbigt...men idag har vi haft en rejäl KVALITETSDAG med bara familjen!!!!
sprang i pyjamas till kl 14, har bara myst i soffan/sängen, lekt, cyklat till affären osv...bara vi 3!!!! det var nog vad han behövde!!!!!!! för han har varit på ett himla bra humör idag!!!!!!
så att han vaknar kl 5 varje morgon beror säkert på hela omställningen tror vi....
det ger sig väl kanske....
snart lördag.......![]()