Inlägg från: Wolfhound |Visa alla inlägg
  • Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Wolfhound

Jahahaha Härliga moralkakor!!

Här är en till: Tjejjer som går på stan och suger på en isglass!!! Vad liknar det? Usch, det är snusk av högsta graden. Det kan dom väl göra litet diskretare om dom nu m å s t e suga på glassar

• Wolfhound

Ja, ja, ja!!! Får inte glömma!!! Dom häringa hundbajsplockarna! Dom står där med baken rakt upp i vädret och visar rundlarna för hela världen när dom plockar upp bajset. Varför kan dom inte s ä t t a sig ner på huk. Mannen håller ju alltid på att köra i diket när han ser en hundbajsplockares kvinnorumpa.

• Wolfhound

KarJac: Hahahahaha Dom kanske tror att dom sitter väl skyddade i bilen.

• Wolfhound

Eller dom som litet diskret (tror dom) kliar sig i rumpan när dom står i mataffären.
    Och dom som drar ut byxorna från den kladdiga skåran baktill. Ha! Vi ser dom allt!

• Wolfhound

Erasmus: Ja, jag röstar för ditt förslag om att de ska gå med bar underkropp! Det är ju oerhört omoraliskt att man bara får ana sig till vad som finns innanför. Nej häng ut klockspelet, killar!

• Wolfhound

Erasmus: Helt rätt

När vi ändå håller på kan vi säga till dom häringa kvinnorna som har pattarna halvvägs utanför att om dom inte kan peta in dom i urringningen, så kan dom ju hänga dom utanpå tröjan eller den urringade klänningen istället.

• Wolfhound

Och förresten, tjejjerna med string. Jag kan inte förstå varför dom överhuvudtaget har något alls på sig. Nästa gång jag ser en sådan ska jag ta fram nagelsaxen, som alltid ligger i handväskan och klippa av den tunna tråden baktill. MOhahahahahaha

• Wolfhound

KarJac: Japp Och tvingas bära behå om dom har hängpattar, samt korsett om dom har hängbuk!

• Wolfhound

Erasmus: Hehehe Mycket bra förslag!

Förresten finns det ju magra karlar också, som går omkring i för stora shorts, och bar överkropp med e t t hårstrå på e n bröstvårta. Det är ju också omoraliskt (och orättvist). Men då kan man ju raka av håret på dom ludna gubbarna och plantera (klistra fast) det på bröstkorgen på den magerlagde. Samt att han skulle kunna byta till tajta badbyxor. Vilket skulle bli en liten fröjd i det gamla gummögat i motsats mot allt omoraliskt som visas upp.:.D

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)