Moralen framför allt!;.)
Aquaria: Ok, eftersom jag är moralminister så utser jag dig härmed till moralpolis. Du har befogenhet att använda rakhyveln på det sätt du själv finner mest lämpligt och på de kroppsdelar du själv väljer.
Aquaria: Ok, eftersom jag är moralminister så utser jag dig härmed till moralpolis. Du har befogenhet att använda rakhyveln på det sätt du själv finner mest lämpligt och på de kroppsdelar du själv väljer.
Aquariana: Mooohahahahahaha Det är rätta takter
Jag lovar jag höll på att skratta mej av stolen
Aquariana: Rakskum är alltför lindrigt. Kör på utan ^
Jag har tagit på mej ett säkerhetsbälte nu, så jag sitter stadigt inför nästa skrattattack
Här går moralens vågor höga Det är bra. Får jag bjuda på en kopp kaffe och ett fat moralkakor kanske?
Lycklig 76:a: Ja, fy för FL-anmälare!! Skalpera mera
Bilverkstäder ska ha dygnet-runt-öppet! Annart ska jag skicka Aquariana på dom, hon gillar att raka folk, utan lödder. Mohahaha
Erasmus: Till tandläkaren kan man ta med sig en maschete,(lång djungelkniv fast kanske fel stavning) och vifta hotfullt och begära gratis bedövning
Hinner inte med alla omoraliteter...
Radixl.e: Hahaha! Dags att skaffa behå. Ser att du blir förväxlad med en kvinna, tidigare i tråden. Mohahaha.
Du kan förresten få bli polisassistent och använda förstoringsglaset vid soliga dagar på de mest omoraliska personerna, då de ligger och solar. Ex. vis. män med hängpattar
Aquariana: Snygg rakhyvel, Fullt godkänd! Testa på någon lämplig person. För att kolla hur skarp den är
Radixl.e: Jag håller med Erasmus. Allt ska väck. Man kan väl inte gå omkring och vara halvrakad heller
Erasmus: Ehhhhh, har en känsla av att potäten blev litet rädder för att han skulle bli åv mä allt sitt håret nu, du!
Erasmus: Ja, "Hajen 4" låter som en bra bestraffning. Men jag har ännu ett förslag: "Scream 1,2 och 3" Mohahaha
Potäten: Ingen idé att protestera, om du nu tänkte på det. Annars kan vi ju ta "Odjuret" också. Hm, finns en nedrans massa bra bestraffningsfilmer att ta till.
Radixl.e: Ähh, hmmm "funderar" nää, kan inte komma på det. Det är den där något springer omkring i buschen, nåt man aldrig får se. /Kan inte vara "Predator"??? Äh, hm, neää vet inte.:.)
Erasmus: MOhahahaha! Vad sägs om att bli utsedd till bödel i detta omdanade samhälle?