någon runt skövde??
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
Hmm.. Tyvärr kan ja ej komma denna gång.. Mina gamla vänner vill att ja kommer upp med lillkillen o firar hallowen o hälsar på jobbet. (har flyttat hit pga bebisen) vill så gärna, men ja kanske får gå med er nästa gång om de blir nån mer fika...
hoppas ni får kul...
kram på er
Halllåååå!!!!!!!!!!!!!!
Kl 14 den 5 på Helensgården blir alldeles perfekt!!!!!!!!!!!!!!
Vad skoj!!!!!! Ska bli så roligt att träffa er andra!!!!!! Och att prata av sig lite bebis!!!!!!!!! =)
Ska till Ikea nu.... shoppa loss lite!! =) Å äta å fika...å fika...å fika... å..... =)
Kramar på er alla!
Helen
Grattis Hjohanna!!!! Vad kul med en av varje.....
Katrin---->
Himla tråkigt att du inte kan komma men förhoppningsvis blir det fler gånger som du kan komma på...
katrin.. de va tråkit,men visst kommer de hända fler gånger..hoppas ja iaf, måste ju träffas sen när alla fött oxå på en bebisträff ;)
då bestämmer vi den 5.eklockan 14.00 o håller tummarna att alla kan då..
visst ä de kul me en av varje,
kan inte sluta tänka på de =) ja som VISSTE att jag skulle få en flicka till *schi fick jag*
Hjohanna------->
Du menar att jag sitter löst nu jag med.... Är ju oxå säker på en tös... Fast magen blir bara lägre och lägre och hjärtljuden ligger ju för det mesta under 140....
Månne det bli en pojk?? Isåfall går jag till historien i både min och Jörans släkt.... Alla andra har fått en tös först och sen en pojk!!!
Fast jag har ju alltid varit lite motvalskäring!!
Kul ses vi den 5:e då, kl 14. Kram på er alla sålänge
myggan
Så har man äntligen testat positivt
Är åxå bosatt i Skövde
grattis alva
Tack