• hjohanna

någon runt skövde??

hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..

• Svar på tråden någon runt skövde??
  • zetika

hej jag bor i skövde och vi ska ha den 22 maj :) någon mer då?

• Suzieq

Nedräkning: 5:e nov, kl 14:00 på Helensgården.
    Dagens sötsug vill att jag ska äta princesstårta och dricka varm oboy... Kram

• hjohanna

ZETIKA
    ska du med o fika på helensgården den 5:e kl 14.00?? bara kul om vi blir fler..

• Suzieq

Zetika, hej gumman! Så ni flyttade till skövde. Kul, antar att din kille kom in på högskolan då =)
    Var det länge sedan ni kom? Hoppas du trivs, försök kommma på fikaträffen nu i november!

Kram

• zetika

Suzieq hej. jo min pojkvän kom in på högskolan :) vi flyttade hit i augusti :) jo jag ska försöka komma :D
    kram

• zetika

hjohanna hej. jo det hade vart kul. vart ligger helensgården? vi flyttade hit i augusti så jag vet inte :) hehe

• a Lv a

På gården mitt emot Bagaren vid Krikelin, Feel Good & Willys

• hjohanna

jag vill fiiika NU! o så vill jag föda NU oxå, orkar nog inte tre månader till.. *pjuh* får ju inte sova på nätterna längre.. sparkas hele tin.. när är alla beräknade?? kan ju vara kul o veta
    själv har jag bf 27/1 men tror han tittar ut 2/2 *smajl*

• Suzieq

Haha, min sambo höll på att krevera igår. Bebben lade sig helt konstigt i magen, så allt såg helt missanpassat ut... Svårt att inte skratta då, såg ju så roligt ut!

Tror nog att min bebbe kommer komma ngn dag tidigare, eller så är det bara reb önskan *tihi* Kram

Svar på tråden någon runt skövde??