• hjohanna

någon runt skövde??

hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..

• Svar på tråden någon runt skövde??
  • Kroky

Det skulle bli skoj att träffas!!

• sunce

Ja, vad kul det skulle vara..om jag inte får min bebis innan!!

• Katrin

har hittat tillbaka.. vet ej om ja passarin, men min lille kille kom den 25/9 så han e lite drygt en månad..
    kanske får man va med i pratet.. bor ju mitt i skövde =)
    lycka till med era magar nu..
    själv saknar jag min lite..

• hjohanna

kul att det inte bara är jag o myggan som skriver på tråden längre ;) (inget ont om dej )

jag tycker att nyblivna bebisar oxå jättegärnafår följa med o fika, om ni har tido lust..

=)

• Myggan97

ALLA får väl komma..... Om dom vill förstås.... Jag tycker bara det vore kul att se lite bebisar och höra hur det var med förlossning och sånt!!!!

Sunce------>
    Jag kan köra dig till förlossningen om det skulle dra igång mitt i!!

Hjohanna------->
    Jag tycker oxå det är kul att vi är fler än bara jag och du som håller tråden levande... Inget illa mot dig heller... *pay back...*

• Suzieq

Är det den 5:e november det är tänkt att fikas? På Helensgården har de ju massa gott, plus att det är rökfritt =)

• Myggan97

Tror inte att vi har kommit längre än att vi har bestämt den 5: nov. och förmodligen FM..... Vart ligger Helensgården?? Har som sagt aldrig fikat i Skövde om man inte räknar Comerce. (och det gör jag inte)

• Lissi

Hejsan!

Mmm... blir så fikasugen av allt fika prat! =) Trots att jag nyss smällt i mig en gräddbakelse som pappa kom med! Hihi!

Den 5:e låter kanon bra!!!!!!!

Helensgåredn ligger snett bakom Commerce kan man säga... nedanför stadshuset... ovanför polarn å pyret!!!
    För min del funkar det vart som helst!!! bara de har gott fika! =)

Kramar
    Helen

• Myggan97

Det mesta funkar för mig med!!!! Har dock ett krav.... Sockerhalten måste vara HÖG!!!!!!!!

Lissi------>
    Om man fortsätter upp förbi Krikelin mot den gatan där bion låg förut då eller??

• hjohanna

mmm socker ;)

helensgården blir ju jättebra,den 5:e ska vi besämma en tid redan nu eller? förmiddag har vi ju sagt,men när är det förmiddag förer;)

Svar på tråden någon runt skövde??