någon runt skövde??
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
Det skulle bli skoj att träffas!!
Ja, vad kul det skulle vara..om jag inte får min bebis innan!!
har hittat tillbaka.. vet ej om ja passarin, men min lille kille kom den 25/9 så han e lite drygt en månad..
kanske får man va med i pratet.. bor ju mitt i skövde =)
lycka till med era magar nu..
själv saknar jag min lite..
kul att det inte bara är jag o myggan som skriver på tråden längre ;) (inget ont om dej )
jag tycker att nyblivna bebisar oxå jättegärnafår följa med o fika, om ni har tido lust..
=)
ALLA får väl komma..... Om dom vill förstås.... Jag tycker bara det vore kul att se lite bebisar och höra hur det var med förlossning och sånt!!!!
Sunce------>
Jag kan köra dig till förlossningen om det skulle dra igång mitt i!!
Hjohanna------->
Jag tycker oxå det är kul att vi är fler än bara jag och du som håller tråden levande... Inget illa mot dig heller... *pay back...*
Är det den 5:e november det är tänkt att fikas? På Helensgården har de ju massa gott, plus att det är rökfritt =)
Tror inte att vi har kommit längre än att vi har bestämt den 5: nov. och förmodligen FM..... Vart ligger Helensgården?? Har som sagt aldrig fikat i Skövde om man inte räknar Comerce. (och det gör jag inte)
Hejsan!
Mmm... blir så fikasugen av allt fika prat! =) Trots att jag nyss smällt i mig en gräddbakelse som pappa kom med! Hihi!
Den 5:e låter kanon bra!!!!!!!
Helensgåredn ligger snett bakom Commerce kan man säga... nedanför stadshuset... ovanför polarn å pyret!!!
För min del funkar det vart som helst!!! bara de har gott fika! =)
Kramar
Helen
Det mesta funkar för mig med!!!! Har dock ett krav.... Sockerhalten måste vara HÖG!!!!!!!!
Lissi------>
Om man fortsätter upp förbi Krikelin mot den gatan där bion låg förut då eller??
mmm socker ;)
helensgården blir ju jättebra,den 5:e ska vi besämma en tid redan nu eller? förmiddag har vi ju sagt,men när är det förmiddag förer;)