• hjohanna

någon runt skövde??

hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..

• Svar på tråden någon runt skövde??
  • zetika

hej hej. oj vad ni har skrivit här idag då :D
    vi var och handlade innan och såg då en julkalender till katter (och hundar) kunde inte låta bli att köpa en till vår lilla katt. Han tyckte att den luktade mycket gott sen när vi kom hem :)
    jaja men då ses vi imon då :D

• Lissi

Hej på er allihopa!!

Är så himla kul när man inte vart inne på ngr dagar å man får sitta här å skratta åt era inlägg! =)
    Orkar inte vara riktigt lika aktiv som förut... =)
    Kan bero på att jag är stor som en flodhäst nu å datorn står inne i en liten klädkammare som vi gjort om till datarum för tillfället... Hmmm... tänk er bara, en flodhäst i en klädkammare! =)
    Inte mycket space över!!! =)

Myggan... nu börjar det dra ihop sig för din del!!! JAG ÄR INTE AVIS!!!!!!!!!! =) Jo!!!! Mycket!!!! Vill åxå ha bebben NU!!!!!!!!!!!!

Å Hjohanna... bara 60 dagar kvar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi måste ju hinna träffas innan så jag vet vem jag ska titta efter på BB!!!! =)

Vill önska alla en trevlig fika stund imorgon!! Kan ju tänka på mig som sitter i gbg på skolan å tänker på er som äter goda kakor!!! =)

Sköt om er allihopa!!
    Kramar
    Helen

• hjohanna

hej hej allihopa...

Nu är det så att jag kommer svika er här inne ett tag framöver, har lite data strul, men hoppas att det kommer lösa sejj snabbt... och jag hoppas verkligen att ni klarar hålla tråden vid liv utan dess grundare
    Jag ska verkligen försöka dyka upp på fikat imorgon, men tyvärr kanske jag måste åka till borås o köpa vagn ist.. Men ni märker ju ifall vi dyker upp.. tror jag gör det iaf..
    Lissi, självklart måste vi träffas innan.. men det ska vi nog ordna,jag ska försöka ta mej till en dator så ofta jag kan o kolla när nästa fika blir o så
    Men nu har jag iaf berättat hur det ligger till, hoppas ni inte glömt mej sen när jag kommer tillbax

**en stoooor kram till er alla från mej Madicken och bebben**

• Myggan97

Tjohoooo!!
    Min sambo är allt för go han....
    Han sa förut att han kunde allt jobba undan lite bokföring och andra roliga saker så kunde jag få åka och fika!!
    Snällt av honom tycker jag!!

Så det verkar som att vi syns imorrn då töser!!

• e d

Godmorgon!

Nu så ska jag snart upp och göra lite gröt, jätte äckligt men nyttigt!

• Alien

Gröt hmm, det beror på vilken sort. Jag avskyr havregrynsgröt, men risgrynsgröt går bra.
    Vi ses kl 1500!

• hjohanna

Härligt myggan

See you soon alla vänner!!

• hjohanna

och ´hej då alla som inte kommer på fikan.. hörs om några veckor.. God Jul och lycka till med barnafödsel om någon hinner föda innan jag är tillbax

• e d

Jepp! Havregrynsgröt....ööööörkk.....Richard har börjat tvinga mig att ata nyttigt! Vad är det för fel på chocklad-flingor med varm oboj och nutella på smörgåsen?

• Myggan97

Skulle det vara nåt fel på det menar du e d???
    Tänk vad mycket kolhydrater detär i nutella.... Föratt inte prata om kalaspuffar!!

Svar på tråden någon runt skövde??