någon runt skövde??
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
Hmmm, bara 4 besökare kvar till 600 nu flickor.... Ska det bli nån av er som kniper den åtråvärda platsen??
Vilka är vi som fikar imorgon??
Jag är med om det kommer några fler..... Inge kul att sitta där helt själv!!
Okej då! Jag får väl offra mig och fika med dig imorgon då Malin...ja och klämma i mig den superkladdiga och kalorifeta clubsandwichen..
.jag gör det för din skull! Absolut inte för att jag har svårt att tänka på ngt annant än den jätte mackan...och trevligt sällis!
:D
hej hej.
jag kommer imorgon så du blir inte själv myggan :D
Himla hyggligt av dig Emmy, jag tror inte alls att det beror på "mackan" inte!! Och dig med Erika, fast du är väl återigen bara ute efter att knipa den sista bakelsen kan jag tro!!
Då ses vi imorgon då....
Kan behöva lite socker resurser!!!
Nu är Lasangen färdig!! Smaskens!!
Kram på er!!
ja o jonathan kikar också dit.. om ni står ut me oss som fika sällskap vill säga
ses imorrn
kram på er
Okej, fick ett mail om att det är fika imorgon 14,00 på Helensgården... Stämmer detta?
I så fall ses vi tjejer, jag tar med mig min lilla sötis också! Kram
Jag kommer oxå...hade jag tänkt iaf...Har precis kommit hem från akuten med gubben...trodde han fick hjärnskakning...men det var det inte...bara en rejäl smäll + bula.
Suzieq...
japp de stämmer.. kul om du kommer.. får vi se din lilla me =)
ses senare sen tjejer
Jag kan nu berätta att den som knep plats 600 var MysMellis!!!! Gratulerar!! Fast det var ju inte heller så många av er andra som försökte....
Gud va kul om du kunde komma Suzieq!! Skickade ju ett mejl i sista laget till dig.... Ska bli kul att få titta på liten!! Och längta lite mer.....
Idag får du passa dig Erika!! Jag har siktet inställt på bakelse......
Ses sen då flickor!!
Kram så länge!
Tack för idag tjejer! Kul att vi blir fler o fler med o fika
Har satt in korten.. fortafarnde mörka pga kameran.. lovar skaffa en ny till nästa år..
ha de bra..
kika gärna in era nyfikisar