någon runt skövde??
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
Hallåj, kanske kan den 9:e men det beror på om jag har hunnit klart med hemtentan då *stressa stressa*!!!
Är det på Helensgården som vanligt?
hej hej alla!!
Allt gick utmärkt igår =) han va så stor som han skulle vara och jag tyckte mej se en snopp
men är ju inte helt säker, men annars vet i tusan vad det skulle vara
Han hade hicka när vi gjorde ultraljudet.. söööter såå.. kan inte på torsdag heller
kan inte förän nästa vecka, så ni får väl ta ytterligare fika utan mej
Lissi MÅSTE ju bara träffas innan så vi vet vilka vi är om vi skulle dyka upp på bb samtidigt..
*pöss på er alla*
Ska vi boka den 9 : onde kl 14:00 på Helensgården då så får dom som kan komma och dom som inte kan får komma en annan gång!!!!
Lizzi----->
Ingen bebis än..... Lyssnar inte på mamma innan h*n är född så det vette 17 vart det kommer att sluta!!
Hej! Här är en nykomling från Götene. Verkar vara några stycken runt Skövde iallafall - kul! Min Plutt beräknas inte komma förrän 22/2 men han verkar vara en ivrig en så det förvånar mig inte om han kommer redan runt nyår. Hoppas att jag är välkommen in i ert gäng!
Kram, Helena
Välkommen Piba!!
Kul att du har hittat oss!!
Som du ser har vi en fika tid i Skövde på Tors, bara att komma om du har lust!!
Piba: Jätte kul med fler folk från Skövde trakten!
Oj, oj oj vilken aktivitet!!
Hur många kan imorgon?? Känns som att det blir väldigt tunnt med folk....
Känner mig inte alls på humör idag... Vill bara krypa in under nån sten och försvinna (om jag bara finge plats!).
Vet inte varför men det är väl hormonerna... Himla bra att skylla på om inte annat!!
Hoppas ni andra mår bättre!
Kram så länge
Hormonerna är ju inte att leka med =) ibland är man ju som ett monster, och en timma senare glad som en solstråle
skumt de där.. men ganska kul efteråt när man kan skratta åt vad man har gråtit över osv.. När jag väntade madicken så började jag stört gråta när jag skulle bre smör på en macka och mackan gick sönder.. jag lipa hur länge som hells
Skönt att man inte är ensam...
Hejsan hejsan!
Hjohanna--- Jag hoppas för allt i världen att min kommer tidigare åxå!!! Känner mig helt sprickfärdig!!!!!!!!!!!!! Kan nog inte töja mig mer nu känns det som.... den lill* verkar ha det ganska trångt där inne åxå för den bökar runt å knuffas så jag blir helt knasig på den! Brukar knuffa tillbaka.... men då får jag bara 10000 gånger värre tillbaka!
Skönt att allt var bra med bebben i maggen!!!!
Myggan--- Man kan ju alltid hoppas att det går över med tiden! =) Det gör jag iaf!!! =) Fast blir det en bråkstake så vet jag ju att han fått pappas gener iaf! För från mig kan det ju inte vara!!! *skratt*
Sköt om er allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kramar
Helen