• hjohanna

någon runt skövde??

hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..

• Svar på tråden någon runt skövde??
  • e d

Godmorron flickor!

Jaha då var det lucia igår och tiden går bara jätte fort...hinner knappt upp ur sängen förren man ska gå och lägga sig...hihihi..

Ja ha, och ingen Malin...hallå...

• hjohanna

hej på er brudar =)

Allt väl här inne på våran tråd?

• hjohanna

vad händer här då? ingen som har skrivit..

• calcioaddict

Det var så himla seegt här igår, så jag orkade inte sitta längre! Alltså tekniken, inte människorna!

• zetika

Hej hej. Det var inte mycket action här idag. Trist väder vi har här :( så vad ska alla hitta på idag då?
    ha det bra och ta hand om er!!

• Myggan97

Hej på er flickor!!!
    Nu är han alltså äntligen här våran Rasmus!!
    Född den 12/12 01:48!!
    Var 48 cm lång och vägde 3290......
    Har lagt in lite kort i mitt galleri om ni vill kika men tror jag väl inte att ni vill...... Eller????
    Förlossningsberättelsen är oxå på G in i dagboken!!

Vi mår jätte bra alla tre..... Fast det känns fortfarande otroligt att han är faktiskt är vår och ska bo hos oss många år framöver!!!

Dags för mat......
    Kram så länge!!

• MysMellis

Vad söt han är Rasmus

• e d

Vad kul att äntligen höra av dig Malin!!! Jätte jätte gullig bebis du har nu ju...

Jätte många kramar från Emmy

• katta74

Hej allihopa!

Jag har precis hittat er här på nätet tack vare en tipsning på babyboomsidan *kuligt*

Lite om mig. Jag är 30 år, bor i Skövde sedan 4 år. Bor tillsammans med min sambo Rickard och vår son Pontus som föddes i april i år.

Har sett att ni brukar träffas lite titt som tätt, verkar jätteskoj! Kanske något man kan följa med på någon gång?

Kuligt med en tråd med folk som bor häromkring!

• Katrin

hej hej allihopa...
    o katta74 välkommen till sidan =) alltid kul med fler...

är det nån ny fika på gång?? alla kanske har fullt upp såhär innan jul...
    själv ska jag upp till örebro o shoppa julklappar imorgon =) o göra av med mer pengar.. he he..

ska ni andra hitta på då??

kram på er

Svar på tråden någon runt skövde??