någon runt skövde??
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..
Godmorron flickor!
Jaha då var det lucia igår och tiden går bara jätte fort...hinner knappt upp ur sängen förren man ska gå och lägga sig...hihihi..
Ja ha, och ingen Malin...hallå...
hej på er brudar =)
Allt väl här inne på våran tråd?
vad händer här då? ingen som har skrivit..
Det var så himla seegt här igår, så jag orkade inte sitta längre! Alltså tekniken, inte människorna!
Hej hej. Det var inte mycket action här idag. Trist väder vi har här :( så vad ska alla hitta på idag då?
ha det bra och ta hand om er!!
Hej på er flickor!!!
Nu är han alltså äntligen här våran Rasmus!!
Född den 12/12 01:48!!
Var 48 cm lång och vägde 3290......
Har lagt in lite kort i mitt galleri om ni vill kika men tror jag väl inte att ni vill...... Eller????
Förlossningsberättelsen är oxå på G in i dagboken!!
Vi mår jätte bra alla tre..... Fast det känns fortfarande otroligt att han är faktiskt är vår och ska bo hos oss många år framöver!!!
Dags för mat......
Kram så länge!!
Vad söt han är Rasmus
Vad kul att äntligen höra av dig Malin!!! Jätte jätte gullig bebis du har nu ju...
Jätte många kramar från Emmy
Hej allihopa!
Jag har precis hittat er här på nätet tack vare en tipsning på babyboomsidan *kuligt*
Lite om mig. Jag är 30 år, bor i Skövde sedan 4 år. Bor tillsammans med min sambo Rickard och vår son Pontus som föddes i april i år.
Har sett att ni brukar träffas lite titt som tätt, verkar jätteskoj! Kanske något man kan följa med på någon gång?
Kuligt med en tråd med folk som bor häromkring!
hej hej allihopa...
o katta74 välkommen till sidan =) alltid kul med fler...
är det nån ny fika på gång?? alla kanske har fullt upp såhär innan jul...
själv ska jag upp till örebro o shoppa julklappar imorgon =) o göra av med mer pengar.. he he..
ska ni andra hitta på då??
kram på er