Inlägg från: Madicken73 |Visa alla inlägg
  • Madicken73

Lantlig/Romantisk inredning!

WOOOOOOOOWWWWWW! Vad har jag missat??????? Över 100 sidor av det jag älskar????! Underbart! Ska sätta tänderna i er tråd så fort jag får tillfälle! Tack för att ni finns..... Bygger just nu mitt drömhem på landet så jag tar tacksamt emot all härlig inspiration!!!!

• Madicken73

Var kan man hitta möbelgrossen??? Är verkligen ute efter ett stort bord till vårt nya kök.

Vilja: Jag tycker att den ser fin ut. Jag hade klart kunnat tänka mig den själv.

• Madicken73

Oj oj oj  vad fina möbler det fanns på möbelgrossisten! Och billigt med!!!!! Tack för det tipset!

• Madicken73

Är det någon som loppisfyndat något fint i sommar då????

Jag blev helt tosig när jag hittade ett tvättfat med kanna i vitt med blå dekor för 40:-!!! Lägger in den i mitt galleri under hemma om några minuter så får ni se om ni vill.
    Jag har också hittat jättefina muggar för 5 kr styck! Lägger in de också...

• Madicken73

Jag är plus-medlem så jag provar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag kunde!!!!
    Mitt loppisfynd för 40:- alltså!

• Madicken73

TACK TACK TACK! Jag har ännu inte lyckats med att pynta min presentation.....gör man på samma sätt då eller? Typ lägger in små animationer i galleriet, kopierar och klipper in i presentationen????

• Madicken73

Nyfiken: Vad konstigt att det har funkat och inte gör det längre....din plusmedlemstid är inte slut då??? Skriv till dem som har hand om sidan annars!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!