Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Lantlig/Romantisk inredning!

Juliah:

Vilket underbart hem ni har!

• Pärla1

Hej hej, har tittat igenom denna tråd lite och alla har så fint!
    Vi bor i våran unkna lägenhet, vi letar hus men hittar aldrig nåt!Så man försöker göra så mysigt som möjligt så länge, man har ju inte lust att lägga ut så mkt pengar på en hyresrätt!

Jag har haft en period då jag gillade mörkt trä, och nu har detta ändrats och min käre sambo håller på att bli galen på att jag vill byta ut vårat matsalsbord(köpte ett på mio förra året för ca. 16 000 kr)
    men men...

• Pärla1

Hej hej...tycker detta e en himla kul tråd, med massa projekt på gång!En annan får nöja sig med att få iordning sovrummet snart!

Förresten jag strök mina lakan och de blev jättefina!

• Pärla1

Mystjejen: jag e verkligen i valet och kvalet, om jag ska behålla det avlutat.Jag ska inte hämta det först imorgon, så jag får se lite närmare i vilket skick den är i. Jag hade tänkt att jag skall ha den i sovrummet och där kommer jag ha sängen "Rosie" från Mio.hmmm...svårt...

• Pärla1

Pr32: Jag hade också bytt ut glaset, till vanligt, men sen hade jag nog satt spröjs eller ett mönster i ljusgrå färg( det är som klistermärken man sätter fast tror jag, såg det på Roomservice för evigheter sen, då hade de det ovanför vasken och det i köket!

• Pärla1

Spacecandy:Den e så fin! Snart har det gått två veckor, så vi borde få sängen snart!Åh, längtar jättemycket, för tillfället sover vi på madrasserna bara...Vi ska byta rum nu också och flytta in där vi har våra matsalsmöbler, ett VITT rum, haha...sambon blir väl tokig på mig snart :)

• Pärla1

Samla: Jag hittade ett på Jysk, som var helt OK. för typ 300 kr, men sen finns ett kanon fint på Mio, för 1900kr....hm..

• Pärla1

Hej allihopa,jag har lagt in lite nya bilder på hemmet...för er som e lite nyfikna..

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!