Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Lantlig/Romantisk inredning!

Hittade även inne på www.inreda.com på "nytt senaste veckan", en bit ner på sidan har de virkade filtar.

• Pärla1

Luscious: Vi har en exakt sådan byrå som bild 2, som vi målat om vit. Kommer lägga upp bilder på vårat sovrum sen när våran säng kommer Glad
    Vilken söt ask!

• Pärla1

Hittade ett riktigt fynd idag på rea...Ett överkast till dubbelsäng, kostade bara 400 kr!
    Och detta var på Textilhuset som brukar vara så dyrt. Självklart blev det vitt!
    Vad jag längtar till sängen kommer, så jag får visa er hur vårt nya sovrum blivit Skrattande

Vad jag tjatar om denna säng, haha

• Pärla1
    Mystjejen: Åh, vad roligt! Nu har vi hittat ett litet hus, då menar jag verkligen litet. det är bara på 85 kvm, men planlösningen var jättebra. och sen kan vi bygga ut när det blir aktuellt, för tomten e så stor.  Så vi e lite sugna på det, det har verkligen potential iaf!

Tycker ni att det är dumt att köpa ett så litet hus?
  • Pärla1
    Nubulu: Ja, i Nässjö! Jag bor ju själv i Eksjö, så det är farligt nära. Det är inte svårt att göra sig fattig där!

Samla: Jag köpte vita jättefina lakan på Jysk faktiskt, de kostade runt 150 kr. Med lite spets på. *gillar* Sen har jag köpt vita och beiga på Ullared, men där har man ju inte alltid vägarna förbi! 
  • Pärla1
    Mystjejen: jag tycker också det är mysigt med ett lite mindre hus. Ska upp till kommunen och se hur många kvadrat vi kan få bygga ut, när det blir aktuellt.
  • Pärla1

Nu har jag varit på kommunen och fått reda på att vi får bygga ut till 160 kvm, och det är ju mer än vad vi behöver. så det kanske blir vårat hus...spännande!!

• Pärla1
    Nublu: ok, jag har själv bott i Tranås, har en tjejkompis som bott i Boxholm innan. Eksjö e helt ok, trivs med småstadslivet. Jag är uppvuxen i sthlm från början. bodde där i 16 år. Nu räcker det gott å väl med en helg där Skrattande
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!