Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Fragglerock skrev 2006-08-22 21:21:29 följande:
    Hörrni, jag har en fråga. Vi ska ju grejja lite i vårt sovrum, jag ska bland annat bygga en sänggavel. Då tänkte jag fästa sänglampor i den. Då till min fråga, ni som inte har lampor på sängborden, var har ni då där? Ser det inte tomt ut?Jag funderar till och med på att köra lampor i samma stil både på sänggaveln och på sängbordet. Va tror ni?
    Vi har inga sängbord... Men jag tycker det är snyggt med lampor över sängen och på sängbordet, men då får rummet inte vara för litet. då kan det ju se lite mycket ut.
    Annars kan man ju ha foto som du sa, eller ljus typ på en bricka.
  • Mystjejen

musli: Vad kul! Lycka till med allt!!

• Mystjejen

nublu: Jag tycker absolt att man kan ha lantligt mitt inne i stan. Tänk vad skönt att komma hem till efter en stressig dag på jobbet/stan... 

• Mystjejen
    hampo skrev 2006-08-25 22:06:25 följande:
    Vet nån var man kan handla en gammaldags ljus vaxduk till köket utan att den ser tantig ut. ?? Kram
    Åhlens och ÖB har fina, ialla fall här i småstan...
  • Mystjejen
    Englavingar skrev 2006-08-27 12:14:43 följande:
    Sybox ifrån Tilda serien!!!
    Ja den är sååå såt är det någon som har köpt eller sett den??
    Såg den i katalogen men undrar hur den ser ut inuti....
  • Mystjejen
    Vi har en tråd där vi samlar alla länkar...
    Lantlig/romantisk inredning. Länkarna!
    Beatrize74 skrev 2006-08-28 09:11:31 följande:
    Nu får ni inte skriva mer på ett tag, jag försöker läsa i kapp här från sidan ett! Läser om era projekt och samlar ihop alla länker i "Mina favoriter"(Kommer nog ta ett tag, är bara på sidan 50)
  • Mystjejen

Sådär nu är det länkat till länkarna... ...

• Mystjejen

Jag håller med. Man måste (eller ja måste måste man väl inte...) ha lite färg också...

Jag är svag för vitt, pastellfärg och trärent...lite som en glasstrut...
    Åh vilken dålig liknelse, skitpinsam ju...men den bjuder jag på...
  • Mystjejen

Hej! Nu var det ett tag sedan jag var här inne! Har fullt upp med barn och hem.

Håller på och fixar och grejar.
    Just nu är det tvättstugan som ska få ett lyft... Ska måla väggar, fixa förvaring och hyllor mm.
    Ha en bra dag!!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!