Lantlig/Romantisk inredning!
Nu har jag blivit ägare till bordet på Netto...
Nu har jag blivit ägare till bordet på Netto...
millface: Nej. Min syrra köpte det åt mig och där hon köpte det (Jönköping) fanns inget uttaget och man fick inte bryta förpackningen...lite konstigt, man borde ju få se ett bord. Men jag chansar, det var ju jättefint billigt och passar lite varstans...
Hinner nog inte lägga in bilder idag...tiden rann iväg...
Juliah: syrran har köpt nettobordet åt mig men i affären fick man inte se det...
har inte sett det själv men syrran köpte ett tillsigsjälv också och hon har satt ihopsitt, det var jättefint enligt henne...
Ska till möbelgrossen i Partille på söndag...längtar...
millface: hyllan var jättefin...vill med ha en sådan!!
vad fint bordet var, vill ha hem mitt NU!!!
malins79: Jag ska kolla på skåp och matsalsmöbler... ska kika åt dig med...
Åh!! Jag vill också ha en fuskspis!!! Vad kostar de?? Supersnyggt!!!
Ska sova nu, ska på auktion imorgon.....
Hej! Har varit på tre auktioner idag men bara en som var kul!! Massor med prylar men jag höll hårt i plånboken... Men några fynd har jag gjort, lägger ut dem senare ikväll för batteriet i kameran tog slut så jag laddar nu!!!
nublu: Jag har målar sovtummet med en beige färg från cheapy 35:- 3,5l...den var jättebra. Kanske något att locka med...billigt och bra!!!
Elisia: Vad tyckte du om kvalitén på möblerna?? Pratade med en som handlat där för några år sedan och deras skåp lossnar färgen på lite. Men hon tyckte ändå det var värt det.
Rut: Vilken snygg klocka, vart har du köpt den? Pris? Skitsnygg!!
Malins79: Då kanske vi ses på grossen imorgon...
nublu: Affärskedjan heter Cheapy. De har säkert en hemsida. Ska kolla vad färgen heter...
Den fanns i nougat, ljusgrå, vit och nån mer. Sedan har de lite "dyrare"...119:- för 3,5l. Olika färger, detr är den jag köpt av till hallen, gräddvit. Jättefin. Kan lägga ut en bild imorgon.
Har lagt ut en bild på skåpet jag fyndade på auktionen idag...
malins79: Jag tror jag ska ha det som det är, eller måla vitt såklart...
Jag gillar när det är slitet och avlutat, när lite av den gammla färgen är kvar.
Och skåpet är ljusare i verkligheten än på bilden så det kommer nog passa in bra.
millface: Jättebra idé, har börjat på en pärm men det blir sällan av, ska försöka skärpa mig.
Har olika flikar, inredning, projekt, tips på saker som man kan göra själv mm.